مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود گفت:فرهنگ ایثار و شهادت راه برون رفت از مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۱۸۰۵۷۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عیسی سلیمانی در نشست بصیرتی پایگاه قمربنی هاشم (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) در مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) جیلانی‌های مفیم شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه توجه به فرهنگ ایثار و شهادت راه برون رفت از مشکلات کشور است اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ما با دست خالی در مقابل استکبارجهانی ایستادیم و پیروز میدان شدیم در صورتی که از نظر معادلات مادی باید ما در همان هفته‌های اول شروع جنگ تحمیلی شکست می‌خوردیم.
وی افزود: آنچه باعث شد ما این دفاع مقدس نابرابر را پیروز شویم اتحاد و همدلی ملی و ایمان و توکل و مقاومت و ایستادگی ملی تحت رهبری امام راحل بود و این رمز پیروزی ما بر استکبارجهانی بوده است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: در طول چهل سال گذشته ما همیشه در تحریم بوده ایم و این تحریم‌ها برای ما برکت و نعمت بوده است و سبب شده ما در بسیاری از عرصه‌های علمی و فناوری خودکفا شویم.
وی با تاکید بر اینکه آنچه می‌تواند ما را آسیب پذیر کند اختلاف و تفرقه بین مردم و نظام است گفت: باید مراقب باشیم که تمام تلاش دشمنان برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است و این توطئه دشمنان را باید مانند گذشته ناکام گذاشت که البته تاکنون چنین بوده است.
سلیمانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر فرزانه انقلاب نیز گفت: در این بیانیه آنچه مورد تاکید است حضور جوانان و پیشبرد اهداف نظام در چهل ساله دوم انقلاب است و باید به این موضوع توجه و دقت نماییم و این بیانیه را بند به بند در جامعه تبیین و تشریح و عملیاتی نماییم.
وی باتاکید بر اینکه نباید فراموش کرد که انقلاب و دفاع مقدس را نسل جوان اداره و پیشبرد افزود: امروز هم باید نسل جوان در میدان حاضر شوند و با امید به آینده برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها