گردهمائی پیشکسوتان جبهه و جنگ به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور بسیجیان رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرماندار، امام جمعه، مسئولان ادارات و نهاد‌ها و مسئول نمایندگی، ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در محل حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۰۵۵۵
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام محمد مهدی اقبال بهابادی یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس شب گذشته همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ دربهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی دفاع مقدس را باید از خطر تحریف و فراموشی حفظ کرد و دایره مسئولیت نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت فراتر از نگاه گروهی و سلیقه‌ای دانست افزود: یشکسوتان دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم برای انقلاب هستند و خاطرات آنان تبیین کننده و نقشه مناسب برای پیشرفت ایران عزیز هستند.
این یادگار دوران دفاع مقدس بابیان اینکه باید پای ولایت ایستاد ونباید پشت ولایت را خالی کرد گفت:شک نکنید آنچه درایران معجزه بوده واتفاق افتاده تمامش با مدیریت ورهبری مقام معظم رهبری بوده است.
اقبال بهابادی با بیان اینکه پیشکسوتان جبهه و جنگ یاران صدیق و پشتوانه مهم نظام در شرایط بحرانی هستند خاطر نشان کرد: این پیشکسوتان در طول سال‌های دفاع مقدس و در شرایطی که کشور نیاز به حضور آن‌ها داشت به میدان آمده و برای حراست از کیان ایران اسلامی از جان و مال خود گذشتند.
وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان پاسداران میراث معنوی عرصه جهاد و شهادت هستند، تجربه دفاع مقدس تجربه‌ای بسیار سنگین بوده، ضمن اینکه امروز این میراث معنوی سرنوشت‌ساز است افزود: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت مقربان درگاه الهی هستند.
این روحانی برجسته بابیان اینکه اولاد رسول الله تمام خاورمیانه را دارند مدیریت می‌کنند افزود: اولاد رسول الله مانند حضرت آیت الله سیستانی در عراق، آیت الله سید حسن نصرالله درلبنان و حوصی‌های یمن ودرکشورما حضرت امام خامنه‌ای از سلاله رسو ل. الله هستند که دارند تمام خاورمیانه را مدیریت و رهبری می‌کنند و ماباید به این اولاد پیغمبر افتخارکنیم.
این روحانی برجسته عنوان کرد: فکر کنار آمدن با غرب را با ید کنارگذاشت واز ذهن خود پاک کرد و باید به خدا تکیه کرد و هرجا به خدا تکیه کردیم پیروز بودیم.
وی تاکید کرد: بعضی رزمندگان در سنین جوانی و نوجوانی و جمعی در سنین بزرگسالی در عرصه ایثار و مقاومت شرکت کردند و در بدو انقلاب دفاع جانانه‌ای در برابر جهان انجام دادند.
حجت الاسلام اقبال یادآورشد: قدرت‌های زیادی از صدام در هشت سال حمایت کردند و به ما پشت نمودند، اما چون خدا با ما بوددشمن تو دهنی خورد آن هم از مکتبی که برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است.
درپایان مراسم چند تن از رزمندگان و پیشکسوتان خاطرات خود را از زمان جنگ برای حاضران بیان نمودند.
دراین مراسم سرهنگ سعید دهقان ضمن عرض خیر مقدم وتشکرازحضور پیشکسوتان بسیجی در این همایش قدردانی کرد.
ارسال نظرات