"مشهدی بافان" در نشست پایگاهی نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد: وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا، استقامت و پایداری در مقابل حربه‌های دشمن و ماندن بر مسیر پر افتخار ولایت است.
کد خبر: ۹۱۸۰۵۵۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ "مشهدی بافان" در نشست پایگاهی نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در تشریح پیوند فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس و وظیفه همگان در مقابل خون شهدا اذعان داشت: وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا، استقامت و پایداری در مقابل حربه‌های دشمن و ماندن بر مسیر پر افتخار ولایت است.
"مشهدی بافان" در نشست پایگاهی نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در تشریح پیوند فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس اذعان داشت:دفاع مقدس برای مردم و رزمندگان ما برگرفته از فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین (ع) بود. همچنان که امام حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و فسق حماسه عاشورا را رقم زد، رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، از میهن اسلامی و اسلام ناب محمدی با تاسی از قیام اباعبدالله الحسین (ع) دفاع نمودند و از این جهت دفاع مقدس، همچون قیام اباعبدالله الحسین ماندگار  خواهد ماند.
وی در ادامه بیانات خود اظهار داشت:امام حسین (ع) در میدان جنگ با فریاد "هل من ناصر ینصرنی" یاری خواستند و امام خمینی (رحمه الله) نیز رفتن به جبهه را واجب کفایی عنوان نمودند. عده‌ای جان گذشته از مال و جان و فرزندان و خانواده خود گذشتند و به سوی جبهه شتافتند، عده‌ای هم به تعبیر امام جام زهر را به وی نوشاندند. اکنون هم مقام معظم رهبری (حفظه الله) نیز فرمودند::من به این مذاکرات خوش بین نیستم ولی. با بی اعتنایی به گفته ایشان رفتند و مذاکره نمودند و الان شکست ان‌ها در قضیه برجام برای همگان روشن گردید.
سخنران نشست در ادامه در بیان وظایف ما در برابر خون شهدا با تصریح اینکه شهدا با خدا معامله نمودند، خاطر نشان کرد:وظیفه ما در شرایط کنونی، ادامه راه شهدا، استقامت و پایداری در مقابل حربه‌های دشمن و ماندن بر مسیر پر افتخار ولایت است.
پرداختن به مسائل سیاسی روز و پاسخگویی به سوالات مطرح شده از طرف حضار از برنامه‌های پایانی این نشست بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات