دومین یادواره مردان آسمانی ویژه شهدای گروه صنعتی ایران ترانسفو در زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۸۰۵۱۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
سمیه خدایی؛ فرمانده پایگاه خواهران گروه صنعتی ایران ترانسفو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: امنیت امروز جامعه ما مرهون و مدیون خون پاک شهیدان و خانواده‌های معظم آنان و صبر و استقامت و ایثار رزمندگان، جانبازان و آزادگان در هشت سال دفاع مقدس و دوران دفاع از حرم‌های اهل بیت (ع) است و لذا برگزاری یادواره شهدا، مسئولیتی پرافتخار و در راستای تبیین راه و مقام و مرام شهیدان می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه شرکت ایران ترانسفو ۶ شهید تقدیم انقلاب و نظام نموده است، افزود:این شرکت با همکاری گروه جهادی ۳۱۳ بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان موفق به ساخت ۸ واحد مسکونی به نام این شهدا و شهید مجید شهریاری، شهید هسته‌ای و شهید خیرالله صمدی، شهید مدافع حرم در منطقه سیل زده شهرستان معمولان در استان لرستان شد.

فرمانده پایگاه خواهران گروه صنعتی ایران هدف از برگزاری این یادواره را تداعی جانبازی و سرافرازی غیور مردان کشور دانست و تصریح کرد: تلاش خواهد شد تا جوانان و نسل جدید که ذهنیت کمتری از جبهه و رشادت‌های شهدا و ایثارگران دارند، بیش از پیش با سیره زندگی این مردان آسمانی آشنا شوند.

خدایی یادآور شد:در این یادواره از خانواده شهدای ایران ترانسفو، شهید مجید شهریاری، شهید خیرالله صمدی ونیز ۳ خانواده جهادی تجلیل به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است دومین یادواره مردان آسمانی با حضور آیت الله خاتمی؛ امام جمعه زنجان، سردار جهانبخش کرمی؛ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و جمعی از مسئولین استانی روز چهارشنبه ۱۰ مهرماه ساعت ۱۰:۳۰ در محل سالن سمینار گروه صنعتی ایران ترانسفو برگزار می‌شود.
ارسال نظرات