خبرهای داغ:
برگزیدگان بخش دعاخوانی و اذان چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم معرفی شدند.
کد خبر: ۹۱۸۰۴۳۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، به نقل از  ستاد خبری چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم، در مراسم اختتامیه بخش دعاخوانی مسابقات ملی قرآن کریم برگزیدگان این بخش از مسابقات معرفی شدند.
بر این اساس حمیدرضا اسکندری از استان فارس، سجاد براتی از چهار محال و بختیاری و علی صدقی از کرمان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آورند.

همچنین شهاب امانت چی از قم، احمد راهی مالکی از خورستان و مهدی خطیب از البرز موفق به کسب رتبه چهارم تا ششم بخش دعاخوانی مسابقات ملی قرآن کریم شدند.

در چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن کریم همچنین محمدرضا خوش قلب از یزد، مصطفی علیوردی از سمنان و فریبرز اسکندری از زنجان حائز رتبه هفتم تا نهم در بخش دعاخوانی شدند.

در بخش اذان نیز گروه «العباد» از استان خوزستان، «شمس» استان تهران و گروه «نور اهل بیت (ع) از استان تهران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بخش اذان چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم را به دست آورند.

همچنین گروه حبل المتین از استان زنجان، ، بصائر از یزد، فاطر از مازندران و ثامن الحجج از یزد موفق به کسب رتبه چهارم تا هشتم بخش اذان در این دوره از مسابقات ملی قرآن کریم شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها