نماینده مردم مشهد و کلات:

اعتبار آمریکا در تمام جهان از بین رفته است/ فضای بین الملل متوجه انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه است

نماینده مردم مشهد و کلات بیان داشت: اعتبار آمریکا در تمام جهان از بین رفته و در بین شرکاء خودش زیر سوال رفته است و رو به تباهی است.
کد خبر: ۹۱۸۰۴۱۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد کریمی قدوسی  در جمع روحانیون حوزه امام صادق (ع) کاشمر در سالن اجتماعات این حوزه گفت: به لطف خداوند و عنایت حضرت بقیه الله هر روز که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد کارآمدی نظام و حل مشکلات بشر توسط این نظام مشخص می‌گردد.

وی افزود:  فضای بین الملل متوجه انقلاب و مردم و ولایت فقیه و رهبری است. در اواسط جنگ، تحلیلی نوشتند که آن تحلیل جایگاه جبهه را آینده نگری می‌کرد و آن این بود که این کره زمین در گروی حاکمیت بر ۵ نقطه است آن ۵ نقطه در دنیا اگر تحت کنترل قرار گیرد بر کل دنیا می‌شود حکومت کرد و از بین تمام این نقاط مهم‌ترین قفل و نقطه تنگه هرمز و خلیج فارس است و کلید این قفل در دست مقام معظم رهبری است.

کریمی بیان داشت: در قضیه حمله به پالایشگاه آرامکو انگشت دنیا به سمت ایران نشانه رفت و بیانیه دادند که این حمله از طرف ایران بوده است و ائتلاف تشکیل دادند تا بتوانند منطقه را کنترل کنند این نشان از همان استراتژی آمریکاست که می‌خواهد بگوید خلیج فارس قفل مهمی است و کلید آن دست مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: اعتبار آمریکا در تمام جهان از بین رفته و در بین شرکاء خودش زیر سوال رفته است و رو به تباهی است.

نماینده مردم مشهد و کلات بیان کرد: مقام معظم رهبری در سفر به مشهد فرمودند دستگاه‌های دولتی به من گفتند سال ۹۸ سال تهدید و هجمه است، ولی من می‌گویم سال گشایش و تبدیل تهدید‌ها به فرصت هاست طبق نظر سنجی جدید که دولت انجام دادند و در مورد برجام سوال شد که امیدشان به برجام چقدر است نتیجه این شد امیدی نیست به دلیل اینکه متن موافقت نامه ضعیف بود، قدرت تیم مذاکره کم بود و اعتماد بیش از حد به آمریکا زیاد بود.

وی اظهار کرد: امروز تمرکز آمریکا بر روی حوزه‌های علمیه و مسائل فرهنگی و دور کردن مردم از مذهب و به وجود آوردن یک سبک زندگی غربی بد که دارای اهداف متعددی است، می‌باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: مطالبات اروپایی‌ها و خواسته‌های غرب از زبان سردمداران غربی این است که باید ولایت فقیه حذف شود، سپاه حذف شود، آزادی و دموکراسی در انتخابات باید از شورای نگهبان حذف شود، حجاب باید حذف شود و اسرائیل را به رسمیت بشناسید.

وی در پایان گفت: توصیه من به شما طلاب عزیز این است که توجه زیادی روی مسئله فرهنگی داشته باشید چرا که دشمن قصد دین زدایی دارد اگر باز دارندگی مقام معظم رهبری نبود این‌ها حوزه‌های علمیه را تضعیف می‌کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها