همایش پیاده روی بسیجیان پایگاه خواهران مطهر (س) شهر گوجان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۰۴۰۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛  به مناسبت  هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی نمادین بسیجیان پایگاه خواهران مطهره (س) در شهر گوجان برگزار گردید.

این برنامه پر شور و نشاط از ساعت 7 صبح آغاز گردید و  بسیجیان مسافت پایگاه تا تپه نورالشهدا شهر گوجان را به صورت نمادین پیاده روی کردند.

فرمانده حوزه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) در خصوص این برنامه گفت: شهدا دوران دفاع مقدس کاری حسینی کردند و با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

وی افزود: ما با اجرای چنین برنامه هایی حداقل می توانیم اثبات کنیم که همچنان در مسیر خون شهدا در حال حرکت هستیم و به خصوص اینکه پیاده روی بهترین نوع فعالیت بدنی است، علت این ادعا این است که پیاده روی بسیار ساده است، هیچ نوع آموزش رسمی و تجهیزات و وسایل مخصوص به جز یک جفت کفش مناسب لازم ندارد و می توان آن را در هر زمان و با هر شرایطی انجام داد. افزون بر این پیاده روی می تواند با افزایش نشاط و شادابی وکاهش علایم افسردگی و توانمندی در مقابله با استرس ها یک فعالیت مفید اجتماعی باشد.

این مقام مسئول  در ادامه گفت:  اینگونه برنامه ها علاوه بر نشاط و شادابی که می تواند در بین خانواده ها و شهروندان ایجاد نماید موجب توسعه و گسترش ورزش همگانی در سطح مناطق شهری شده و در واقع می تواند یک نوع فرهنگ سازی باشد و همچنین بستری مناسب را برای فرهنگ سازی ایجاد نماید.

ارسال نظرات