فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد تاکید کرد: باید در درس آمادگی دفاعی خاطره‌های شهدا بازگو شود.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۹۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در جمع معلمان و مدیران ناحیه ۳ دانش آموزی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس یک دوران طلایی است که عزت ملت در آن نمایان‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: اکسیر حل مشکلات این کشور، زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس یعنی فرهنگ ایثار و گذشت است.

وی گفت: بسیج سازندگی گوشه‌ای از این فرهنگ است. هر کس با موفقیت و جایگاه به کمک مناطق محروم می‌رود و آنچه در توان دارد عرضه می‌کند.

گرایلی اظهار کرد: دفاع مقدس به منزله راه و نشانه ایست که ما را به خودباوری و فرهنگ دینی می‌رساند.

وی افزود: اخیرا در اجلاس جی8 آقای پوتین در جواب اعتراض دیگران مبنی بر برهم زدن روابط دیپلماتیک می‌گوید آنچه من در خصوصیات حضرت مسیح خواندم در وجود رهبر انقلاب دیدم.

فرمانده بسیج مقاومت سپاه ناحیه عمار خاطر نشان کرد: شهید سنجرانی، شهید محرابی مربی‌های آموزشی من بودند که من به آن‌ها غبطه می‌خورم.

وی بیان داشت: اگر سربلندی و عزت را خواستاریم باید فرهنگ ایثار و دفاع از دین را زنده نگه داریم. شما باید نسلی را تربیت کنید که در آن " منیت " وجود نداشته باشد و همه " ما " شوند. همه گوش به فرمان رهبری باشیم. ه

گرایلی ادامه داد: امروز به برکت دفاع مقدس، دفاع ما در سوریه، نیجریه، ونزوئلا، آرژانتین و در کنار مرز‌های اسرائیل است. اسرائیل که داهیه نیل تا فرات را داشت، از تهدید سید حسن نصرالله با وجود دیوار‌های بتنی در امان نیست.

وی اظهار امیدواری کرد: این آتشفشانی که خدا به دست امام(ره) و خون شهدا در دفاع مقدس آفرید قطعا زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود. باید دلبستگی‌ها و وابستگی‌ها را رها کنیم و حرکت انقلابی داشته باشیم. مکتب الهی و مکتب علوی سند افتخار ماست که به جای سند‌های دیگر باید آموزش داده شود.

وی یادآور شد: وظیفه ما نشر و ظهور بیشتر این فرهنگ به نسل جدید است. دوران دفاع مقدس پر از خاطرات واقعی است که بر دل می‌نشیند. باید در درس آمادگی دفاعی خاطره‌های شهدا بازگو شود تا زندگی ما بیمه گردد.

در پایان مراسم؛ پلاک‌هایی با آرم سپاه به نشان دفاع به دانش آموزان اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها