خبرهای داغ:
سردار نوعی اقدم:

سعی کنید هر روز یک کار فقط برای رضای خدا انجام دهید

سردار جبهه های دفاع مقدس گفت: سعی کنیم هر روز یک کار فقط برای رضای خدا انجام دهیم واین تمرین است تا هچون شهدا به خدا برسیم.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۵۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، اولین جشنواره سراسری مالک اشتر (تجلیل از بسیجیان نمونه) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با حضور سردار نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، فرماندار شهرستان قزوین، بخشدار مرکزی و مسوولان شهری اقبالیه در مرکز کانون رشد نوجوانان شهر قزوین برگزار شد.

سردار نوعی اقدم در این مراسم با عرض ادب خدمت مقام معظم رهبری، خانواده شهدا، وبسیجیان و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز عقبه خط مقدم وجبهه مقاومت بسیجیان هستند وکشور به وجود چنین جوان های می‌بالد.

وی خاطر نشان کرد: تنها راه موفقیت در فرماندهی بسیج، باخدا بودن است، مقام معظم رهبری در جلسه خصوصی فرموده اند: بنده در جمع شما پاسداران و بسیجیان یاران صاحب الزمان(عج) را می‌بینم و اگر میخواهی بین شما خدا فاصله نیفتد خود را اصلاح کنید.

فرمانده جبهه مقاومت افزود: این اصلاح را از خود و سپس خانواده سعی کنید هر روز یک کار فقط برای رضای خدا انجام دهید. واین تمرین است تا هچون شهدا به خدا برسید.

نوعی اقدم دومین موضوع را ولایت پذیری خواند و با اشاره به آسیب هایی که درگیر بسیج شده اصلی ترین لازمه بسیجی را ولایت پذیری همچون مالک اشتر دانستند.

وی با اشاره به خاطرات خود در سوریه عنوان کرد: اراده ها، ایمان، ولایت پذیری بود که در مقابل حمله آمریکایی ها پیروز میدان شدیم.

فرمانده جبهه مقاومت با توجه به تعریف مقام معظم رهبری که بسیج دو گروه است یک گروه که در خط مقدم است که همین فرماندهان وبسیجیان هستند و گروه دوم هر کسی است که علاقه ای به این نظام دارد حتی بسیار کم.

وی اصلی ترین وظیف فرمانده های رده های مختلف را جذب نیرو برای انقلاب دانستند و گفت: این نمی‌شود مگر با سه راهکارخلاق محور،عاطفه محور ودین محور واین هنر فرمانده است که بتواند مشکلات بسیجیان وحتی مردم را حل کند.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار