خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کاشان ضمن تقدیر از برخی اقدامات قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی این شهرستان گفت: رفع بیکاری جوانان در دستور کار قرارگاه‌های جهادی کاشان قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۴۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، سرهنگ مرتضی عمومهدی در گردهمایی مسئولان و اعضای قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان با بیان اینکه راه گره گشا در مسیر انقلاب تشکیل همین قرارگاه‌ها است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود نیز تاکید کردند برای رفع مشکلات باید به صورت جهادی و قرارگاهی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه برخی امور به دلیل نبود یک وحدت رویه، نتیجه مطلوب از آن حاصل نمی‌شود، افزود: قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی نیز از جمله نهادهایی هستند که برای رفع نیازهای مردمی تلاش‌های بسیار زیادی داشتند و بر همین اساس اگر بخواهیم این نهادها تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند باید نیازسنجی مردمی صورت پذیرفته و بر اساس نیاز مردمی برنامه‌ریزی کنند.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم به وجود آن‌ها نیاز داشته باشند، ابراز داشت: ما باید فرهنگ روی پای خود ایستادن را به واسطه این قرارگاه‌ها به جوانان آموزش دهیم و از ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات فعلی محله‌های خود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه این قرارگاه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که از حداکثر مشارکت مردمی بهره‌مند شوند، گفت: وجود قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی باید به گونه‌ای باشد که مردم رفع نیازهای خود را از طریق این نوع نهادها ممکن بدانند و به آن‌ها مراجعه کنند.

عمومهدی ضمن انتقاد از عملکرد موازی برخی قرارگاه ها با پایگاه‌های بسیج تاکید کرد: بخش اشتغال‌زایی و رفع بیکاری جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی یکی از حوزه‌هایی است که مردم انتظار دارند به واسطه قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی رفع شود و بر همین اساس باید قرارگاه‌ها به این موضوع اهمیت ویژه‌ای بدهند.

وی ضمن تقدیر از برخی اقدامات قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان تاکید کرد: قرارگاه‌ها باید اقداماتی را انجام دهند که موجب دلگرمی مردم شود که به لطف خدا بر اساس گزارش‌های رسیده برخی از اقدامات صورت گرفته همچون راه‌اندازی صندوق‌های قرض الحسنه، تهیه جهیزیه و اطعام مساکین با عناوین مختلف توانسته است این دلگرمی را در مردم ایجاد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها