خبرهای داغ:
دبیر جامعه روحانیت کاشان: شهدای بسیار زیادی تقدیم این انقلاب شده است و هدف از انقلاب اسلامی تأسی از قیام امام حسین (ع) و نرفتن زیر بار ذلت و ظلم و ستم مستکبران است.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۳۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکاشان، حجت الاسلام علیرضا شاه فضل شنبه شب در مراسم سوگواری امام حسین (ع) هیات حضرت علی اصغر که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: انسان مومن عزتمند در برابر هیچ قدرت و ابرقدرتی تواضع و کرنش نمی‌کند.

وی افزود: خداوند در آیه ۵۴ سوره مائده می‌فرماید، «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکَافِرِینَ» در آینده مومنانی خواهند آمد که در برابر مومنین متواضع، اما در برابر کفار مقتدر هستند.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: انسان مومن کسی است که در برابر دشمن خدا و انسان متکبر محکم و استوار باشد و این عزت و اقتدار و استحکام در گرو بندگی خدا است و بندگی شیطان انسان را ذلیل و خوار می‌کند.

وی افزود: کسانی که تصور می‌کنند در سایه ارتباط با کفار می‌توانند به عزت و اقتدار برسند به شدت در اشتباه هستند چرا که عزت و اقتدار با بندگی خدا کسب می‌شود.

دبیر جامعه روحانیت کاشان ادامه داد: در روایت می‌فرماید، دست نیاز به طرف مردم گرفتن ذلت است، اما کسی که دست نیاز به طرف خدا بگیرد عزت آفرین است.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و امروز به رهبری امام خامنه‌ای با تأسی از آیه قرآن که می‌فرماید، «قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا» از ۴۰ سال قبل تا به امروز در برابر ظلم استوار و مقاوم ایستاده است.

وی افزود: شهدای بسیار زیادی تقدیم این انقلاب شده است و هدف از انقلاب اسلامی تأسی از قیام امام حسین (ع) و نرفتن زیر بار ذلت و ظلم و ستم مستکبران است.

دبیر جامعه روحانیت کاشان با اشاره به اینکه تمامی انقلاب‌ها و حرکت‌های انقلابی در معرض خطر تحریف قرار دارند، اظهار داشت: آیندگانی که بعد از انقلابیون می‌آیند، ممکن است اهداف و آرمان‌هایی را که انقلابیون داشتند قبول نداشته باشند.

حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به انهدام تأسیسات نفتی آرامکو عربستان سعودی و اختلال در ۵۰ درصد تولید نفت عربستان، گفت: موشک‌هایی که از دید سامانه‌های پیشرفته ضد موشکی آمریکا در عربستان عبور کرد و آرامکو را منهدم کرد، دشمن مدعی شده  موشک‌های دو دهه قبل ایران است.

وی افزود: پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران طی دو دهه قبل به اندازه‌ای بوده که آمریکا آگاهانه از رویارویی نظامی با ایران خودداری می‌کند، چرا که می‌داند اگر دست از پا خطا کند به این راحتی نخواهد توانست از منطقه خارج شود و آمدن شان با خودشان است، اما رفتن شان با خودشان نخواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار