خبرهای داغ:
یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه:

بهترین سلاح شهدا و رزمندگان، ایمان و توکل به خدا بود

یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه با تشریح نقش اعتقادات و باورهای دینی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: بهترین سلاح شهدا و رزمندگان اسلام، ایمان و توکل به خدا بود.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۲۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صمد طالبی در جمع خواهران بسیجی روستای بالسین، با اشاره به نقش بسیار حساس و حیاتی بانوان در دوران دفاع مقدس، گفت: برخی از زنان دوشادوش مردان در مقابل دشمن متجاوز ایستادند و برخی دیگر در پشت صحنه جنگ در خدمات رسانی و برخی دیگر نیز با ترغیب فرزندان و شوهرانشان به حضور در جبهه ها، در پیروزی کشور نقشی بسزا داشتند.

   وی با تاکید بر ضرورت تبیین رشادت های رزمندگان اسلام به جوانان و آشنا سازی آنان با فرهنگ شهادت، آرمانها و ارزش های اسلامی، افزود: جوانان ما باید با قدرت معنویت و ایمان آشناتر شوند. آنان باید بدانند که همین روحیه ایمان، ایثار و فداکاری است که امروز نیز پیروزی های مکرر محور مقاومت و نابودی دشمنان اسلام را رقم می زند.

   همایش بصیرت افزایی و روشنگری به همت حوزه کوثر و با شرکت دهها نفر از خواهران بسیجی در پایگاه الزهرا(س) روستای بالسین میانه برگزار شد و در پایان جمعی از مسئولین بسیج شهر ترک با خانواده شهید غریبی از شهدای روستای بالسین، دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها