نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اساتید بسیجی برای گسترش هنجارهای مثبت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی راهکار ارائه دهند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در جمع اساتید بسیجی عنوان کرد: از شما فرهیختگان، شما بزرگان که اعلام آمادگی کرده‌اید برای انقلاب کار کنید انتظار می‌رود مسئله محور عمل کنید؛ مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را در دستور کار قرار دهید و برای گسترش هنجارهای مثبت اجتماعی راهکار ارائه دهید.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۲۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نشست بزرگداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی بسیج اساتید استان زنجان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه شهرستان‌ها، فرمانده و معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج)، ریاست دانشگاه‎ها و جمعی از اساتید برتر دانشگاهی در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین خاتمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر معمار کبیر انقلاب، شهدای دفاع مقدس شهدای علم و مدافعین حرم با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اساتید بسیجی را  به داشتن صعه صدر دعوت کرد و افزود: بزرگ باشید و آستانه تحمل خود را بالا ببرید این دانشجویان امانت دست شما هستند، نه امانت یک خانواده بلکه امانت یک نسل و یک انقلاب.

 

خاتمی ضمن مثبت ارزیابی کردن اندیشکده‌های تشکیل شده در مجموعه بسیج اساتید تصریح کرد: از شما فرهیختگان، شما بزرگان که اعلام آمادگی کرده‌اید برای انقلاب کار کنید انتظار می‌رود مسئله‌محور عمل کنید، مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را در دستور کار قرار دهید و برای گسترش هنجارهای مثبت اجتماعی راهکار ارائه دهید.

 

در ادامه این نشست سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه کنگره ۳ هزار شهید استان زنجان هماهنگ و ابلاغ شده است افزود: بسیج اساتید هم می‌تواند در بخش‌های مختلف اساتید شهید، فرهنگی، معنویت و نیز مدیریت در دفاع مقدس مشارکت داشته باشد.

 

دکتر عباس بابایی معاون هماهنگ کننده سپاه استان در ادامه این نشست با تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: بسیج اساتید ما در سطح کلان به دنبال پیگیری خون شهدا از طریق دانشگاه که مبداء تحول و پیشرفت است باشد.

 

در ادامه مسئولین سازمان بسیج اساتید زنجان با اشاره به ظرفیت‌های مغفول مانده استان در زمینه کشاورزی و معادن و... اذعان کردند : مسئله کلان استان‌ها جدا از مسائل کلان کشور نیست و ابراز امیدواری کردند با طرح مسائل و ارائه راهکار توسط اساتید بسیجی قدم مثبتی در حل مسائل استان و به تبع آن کشور برداشته شود.

 

در پایان این نشست ریاست دانشگاه‌ها و اساتید بسیجی استان به طرح دیدگاه و ارائه پیشنهاد پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار