خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

جهاد امروز شکستن بن بست ها در خدمت به مردم است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: امروز باید با توجه به فشارهای دشمن تلاش کنیم تا عرصه های خدمت به مردم را به صورت شایسته و روان تر به مردم عرضه کنیم و جهاد خط شکنی جبهه ها را با شکستن بن بست های اداری استمرار دهیم.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۰۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزای بسیج در قزوین، مجید مومنی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: بار دیگر سلامت اداری و رعایت ضوابط و مقررات در عملکرد کارکنان استان مورد تأیید قرار گرفت.


وی ادامه داد: طی روزهای اخیر نتیجه بازرسی سازمان بازرسی استان از کمیته امداد استان قزوین منتشر شد و امروز نیز دیوان محاسبات مهر تأیید دیگری بر اقدامات زد و سلامت اقدامات مختلف کمیته امداد قزوین را تأیید کرد.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: آنچه همواره مورد تأکید بوده و هست رعایت ضوابط و مقررات شرعی و جدیت در رعایت موازین شرعی در همه ابعاد کار است.


وی افزود: خداوند سبحان را شاکریم که این جهات در این نهاد رعایت شده و کارکنان اداره کل کمیته امداد استان قزوین با اقدامات شایسته خود، برگ زرین دیگری در صفحات عملکرد خود به ثبت رساندند.


مومنی تصریح کرد: این روزها اگرچه یاد دفاع مقدس را گرامی می داریم ولی جهاد همچنان ادامه دارد و پایان نیافته، البته سنگر تغییر کرده چراکه دشمن می خواهد سفره مردم را کوچک کرده و نظام اسلامی و مردمی را از پشتیبانی مردمی تهی کند در نتیجه جهاد امروز ما خدمت بیشتر و بهتر به مردم است.


وی عنوان کرد: امروز باید با توجه به فشارهای دشمن تلاش کنیم تا عرصه های خدمت به مردم را به صورت شایسته و روان تر به مردم عرضه کنیم و جهاد خط شکنی جبهه ها را با شکستن بن بست های اداری استمرار دهیم.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: برای کمیته امداد که نام امام خمینی (ره) بر تارک آن می درخشد، سلامت اداری امری طبیعی و بایسته است، آنچه لازم است برای آن بیشتر تلاش کنیم افزایش سطح کمی و کیفی خدمات است.


وی تأکید کرد: امروز امدادگران در اغلب مناطق دوردست حضور دارند و به اذعان دوست و دشمن خدمت امدادگران در اقصی نقاط جغرافیایی به محرومان ادامه دارد که همین گام ها دوستان انقلاب را شاد و دشمنان را سرافکنده و مأیوس می کند.


مومنی یادآورشد: ارتقای خدمت به محرومان و فقرزدایی پایدار باید به واسطه سیاست توانمندسازی استمرار یابد چراکه در سایتس توانمندسازی عزت و کرامت مددجو حفظ می شود و مددجو با توانمندی به فرد موثر و مفیدی در جامعه تبدیل خواهد شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار