فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد:

مقاومت،عامل پیشرفت انقلاب اسلامی/ بی تقوایی برخی مسئولان عامل مشکلات در کشور

فرمانده سپاه کربلا مازندران ایستادگی و مقاومت را باعث پیشرفت انقلاب اسلامی و پیاده‌سازی ارزش‌ها دانست.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۰۳
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در اجتماع ۵۰۰۰ نفری رزمندگان گام دوم انقلاب اسلامی که در مصلی بابلسر برگزار شد، خودسازی را عامل مهمی در پیروزی دفاع مقدس دانست و اظهار کرد:خودسازی نسان را در برابر تیر‌های دشمن نگه می‌دارد و همه بخصوص جوانان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سردار بابایی به حقوق‌های نجومی و زندگی‌های اشرافی برخی مسئولین اشاره و افزود: برخی از مشکلاتی که توسط برخی افراد در جامعه بوجود آمده به دلیل عدم خودسازی است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه ایستادن در مقابل دشمن را نیازمند تقوای علوی داشتن، دانست و یادآور شد:شرط ورود به رزم گام دوم انقلاب همین است؛ لذا شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس انسان‌های خودساخته‌ای بودند که در مقابل دشمن ایستادند. چرا که در مقابل جبهه زر و زور تزویر ایستادن نیازمند استقامت است.

سردار بابایی باتصریح براینکه در هرجایی مقاومت نکردیم و برخی هم مایه امید دشمن شدند، ضرر کردیم، ادامه داد:، اما در اکثر موارد به پیشرفت‌های بالای علمی و تکنولوژی رسیدیم که  این با ایستادگی و مقاومت به دست آمد.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به آسیب‌های فرهنگی اشاره کرد و با ابراز تاسف گفت: متاسفانه برخی  از جوانان  به  ناهنجاری‌های فرهنگی بی توجه هستند.
 
به گفته سردار بابایی ایستادگی و مقاومت  باعث پیشرفت انقلاب اسلامی و پیاده‌سازی ارزش‌ها می‌شود و در نتیجه ظهور امام زمان (عج) نزدیک خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا در پایان به راهپیمایی اربعین هم اشاره کرد و یادآور شد: در حالی که تمام دنیا درتلاش هستند تا نور انقلاب را خاموش کنند، اما این نور درخشان‌تر از همیشه است و لذا پیاده روی اربعین بزرگترین مقدمه تمدن سازی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار