نماینده مردم محلات ودلیجان در مجلس:

مقاومت فعال همه جانبه برای گذر از شرایط سخت لازم است

سلیمی گفت: در شرایط تحریم های ظالمانه کشور، مقاومت فعال و در همه ابعاد راه عبور از شرایط سخت است.
کد خبر: ۹۱۸۰۲۸۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای طلاب در حوزه علمیه ساوه گفت: در شرایط تحریم های ظالمانه کشور ، مقاومت فعال در همه ابعا د، راه عبور از شرایط سخت است.

حجه الاسلام سلیمی افزود: امروز عده ای در مقابل دشمن از خود کم ظرفیتی نشان می دهند و با غفلت از ظرفیت های داخلی و ترس از بیرون ، با نادیده گرفتن توان داخلی و بزرگ شمردن توان دشمنان، در مقابل آنان راه تسلیم را در پیش می گیرند.

وی گفت : امروز در کشور علیرغم ابراز شعارهای امیدوارانه، متاسفانه راه های ایجاد امیدواری در مردم را نمی دانند و با فراموشی یاد خداوند، اسیر قدرت های پوشالی می شوند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مقاومت انفعالی را شبیه تسلیم در برابر دشمنان عنوان کرد و افزود: ما در کشور نیاز به مقاومت فعال و استقامت در همه ابعاد داریم. حجت الاسلام سلیمی گفت : رهبری همواره با ترسیم مسیری روشن و روحیه خستگی ناپذیر، در مقابل انواع تهاجمات محکم ایستادگی کردند و باید مسئولان ادامه دهنده این افق بلند برای پیشرفت و تعالی کشور باشند.

وی شهادت را عین ایستادگی، تبعیت و ثابت ماندن در مسیر ارزش ها بیان کرد و افزود: شهدا با مقاومت و خستگی ناپذیری ، با انتخاب مسیری بی نظیر مصداق واقعی آیه های قرآن در بدست آوردن بهشت برین شدند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، دستیابی به قله های فتح و پیروزی را در سایه خستگی ناپذیری و مقاومت بیان کرد و گفت : بررسی تاریخ جوامع ملت ها نشان می دهد که هرگاه خستگی به سران کشور ها نفوذ کند، نتیجه ای جز عقب گرد و یاس برای ملت ها در پی نخواهد داشت.

سلیمی، ثبات قدم در سختی ها و تنگنا ها را هنر واقعی یاران انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد: دستیابی به توان موشکی ، فناوری های نانو و نیز اذعان خارج از تصورات دشمنان به پیشرفت های عظیم علمی ، همگی در سایه تحریم ها و مقاومت و سختی، بدست فرزندان ملت بدست آمده است که باید این راه پر افتخار ادامه داشته باشد.

وی گفت: ما ادعا نمی کنیم که تحریم خوب است اما حالا که در چنین شرایطی قرار گرفته ایم، باید با بکار بستن همه ظرفیت های داخلی و هراس نداشتن از دشمنان از این شرایط سخت، مقتدرانه و عزتمندانه عبور کنیم. یادواره گرامیداشت شهدا طلاب شهرستان ساوه با حضور، امام جمعه، روحانیون و مسئولین در حوزه علمیه این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار