فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت: امروز کشور‌های منطقه با قدرت در مقابل زورگویی‌های استکبار ایستادند که همه این‌ها به برکت و با تاثیر پذیری از انقلاب اسلامی است و بیداری اسلامی در این کشور‌ها اثرگذار بوده است.
کد خبر: ۹۱۸۰۲۵۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
کشور‌های منطقه با قدرت در مقابل زورگویی‌های استکبار ایستادند
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،همایش رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان بیله سوار با حضور مسئولین ادارات، ائمه جمعه و جماعات، رزمندگان و ایثارگران بیله سوار در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار یوسف اختری فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به دنبال این شد که با طرح ریزی توطئه‌های مختلف انقلاب را از پای درآورند و از جمله آن‌ها می‌توان به قائله کردستان، پاوه، اختلاف قبیله‌ای و.. اشاره کرد.

وی افزود: بعد از این توطئه‌ها که کار به جایی نبردند صدام را تحریک کردنذ و یک جنگ تمام عیار علیه ما راه انداختند، امام خمینی (ره) در قبال حمله صدام فرمودند: یک دیوانه‌ای سنگ انداخت و رفت که باید یک سیلی محکمی بخورد، رزمندگان ما با تمام تلاش و از خودگذشتگی خود واقعا جوابش را دادنذ.

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار ادامه داد: رژیم بعث عراق از تمامی تجهیزات به روز علیه ما استفاده کرد، ولی رزمندگان با دست خالی و با سلاح کلاش و تعداد بسیار کمی از تجهیزات پا به عرصه جنگ گذاشتند و عملیات‌های زیادی از قبیل: بیت المقدس، ثامن الائمه، والفجر و... صورت گرفت و در نهایت قطعنامه ۵۹۸ صادر شد.

وی به عوامل پیروزی رزمندگان اشاره کرد و گفت: رهبری امام خمینی (ره)، اتحاد و انسجام مردم و اعتقاد مردم به دین اسلام از مهم‌ترین عوامل پیروزی در دفاع مقدس بود، اگر این عوامل نبود پیروز نبودیم، اگر امروز هم نباشد باز موفق نخواهیم شد.

اختری تصریح کرد: امروز بعد از گذشت چهل سال پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های اقتصادی، دانش بنیان، نظامی، علمی، پزشکی و... داشته ایم که همه به برکت انقلاب اسلامی و ثمره خون شهیدان است.

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار تاکید کرد: اگر همه ما از مردم تا مسوولین همه کارهایمان را صریح، بادقت و با اخلاص انجام دهیم این مشکلات اقتصادی و معیشتی حل خواهد شد.

وی بیان کرد: امروز کشور‌های منطقه با قدرت در مقابل زورگویی‌های استکبار ایستادند که همه این‌ها به برکت و با تاثیر پذیری از انقلاب اسلامی است و بیداری اسلامی در این کشور‌ها اثرگذار بوده است.
ارسال نظرات