خبرگزاری بسیج: همایش پیاده روی خانوادگی از محل یادمان شهدای گمنام جوادآباد به سمت گلزار شهدای این بخش، واقع در امامزاده هادی (ع) برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۸۰۲۴۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

 

 

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ورامین:به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی خانواده با هدف میثاق با شهدا در هفته دفاع مقدس با حضورجانشین فرمانده سپاه ،مسئولین ،نیروهای نظامی وانتظامی ،بسیجیان و اقشار مردم از حرم شهدای گمنام جوادآباد به سمت گلزار شهدای جوادآباد واقع در امامزاده هادی ع برگزارشد.

سرگرد مهدی امینی جانشین فرماندهی سپاه ورامین ،در اين مراسم با گراميداشت ياد وخاطره شهداء ،در خصوص جايگاه شهداء ووظايف ما به عنوان بازماندگان ايشان در عصر حاضر ووظايف بانوان در جهت حفظ وپاسداري از ارزشها مطالبي را عنوان نمودند.

سرگرد امینی بیان داشت:شهدا و رزمندگان  با حضور  در هشت سال دوران دفاع مقدس رشادت‌های ماندگاری را از خود به جای گذاشتند که تدوین دانشنامه دفاع مقدس ، گامی است در راه انتقال این رشادت‌ها به جوانان و آیندگان.

جانشین فرمانده سپاه ورامین  با بیان اینکه امروز باید بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را اساس کارها قرار دهیم، اظهار داشت: باید از ظرفیت جوانان برای تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و گفتمان شریعت‌مدار گام برداریم.

در ادامه اين مراسم ،خانواده ها و مسئولین ضمن اداي احترام به شهداي آرميده در اين آرامگاه ،با قرائت فاتحه براي ايشان علو درجات را از درگاه ايزد متعال خواستار شدند.

این پیاده روی به همت حوزه مقاومت بسیج شهید دستغیب جودآباد برگزارشد.

سرگرد مهدی امینی:باید از ظرفیت جوانان برای تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و گفتمان شریعت‌مدار گام برداریم.سرگرد مهدی امینی:باید از ظرفیت جوانان برای تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و گفتمان شریعت‌مدار گام برداریم.سرگرد مهدی امینی:باید از ظرفیت جوانان برای تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و گفتمان شریعت‌مدار گام برداریم.سرگرد مهدی امینی:باید از ظرفیت جوانان برای تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و گفتمان شریعت‌مدار گام برداریم.سرگرد مهدی امینی:باید از ظرفیت جوانان برای تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و گفتمان شریعت‌مدار گام برداریم.سرگرد مهدی امینی:باید از ظرفیت جوانان برای تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و گفتمان شریعت‌مدار گام برداریم.سرگرد مهدی امینی:باید از ظرفیت جوانان برای تقویت فرهنگ اصیل اسلامی و گفتمان شریعت‌مدار گام برداریم.

ارسال نظرات