خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در زنجان:

نقش پشتیبانی سنگرسازان بی سنگر راهبردی بود

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه نقش سنگ‌سازان بی سنگر در دفاع مقدس نقش راهبردی بود، گفت: نقش سنگ‌سازان بی سنگر در دفاع مقدس فراموش‌نشدنی است.
کد خبر: ۹۱۸۰۱۶۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت‌الاسلام علی خاتمی در گردهمایی سنگرسازان بی سنگر در تبریز، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جنگ برای ما یک گنج بود و خیلی از توانایی‌ها و ارزش‌های ما در جنگ نمود یافت.

وی با اشاره به مجاهدت‌های شهیدان کسایی و پور شریفی، از شهدای جهاد سازندگی، در جنگ تحمیلی بیان کرد: فکر و اندیشه و مجاهدت بهروز پور شریفی‌ها و حاج حسن کسایی‌ها را تاریخ فراموش نخواهد کرد.

حجت الاسلام حاتمی از شهدای جهاد سازندگی به‌ عنوان شهدای مظلوم یاد کرد و افزود: این شهیدان بدون اسلحه خط‌ شکن بودند و با ایجاد مسیر برای رزمندگان اسلام، سینه دشمن را می‌شکافتند.

وی پیروزی در جنگ را مرهون تمام افراد حاضر در جبهه‌ها دانست و گفت: نباید فکر کنیم که فقط رزمندگان در جبهه بودند، بلکه حتی نقش رانندگان کامیون‌ها و دستگاه‌های سنگین که مخلصانه پشت سنگر در ماشینشان شب و روز در جبهه‌ها تلاش می‌کردند، را نباید از یاد برد.

مراسم بزرگداشت سنگ‌سازان بی سنگر امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در محل نمازخانه مرکزی جهاد کشاورزی تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها