مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

سیره عملی رزمندگان نسخه نجات بخش است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: سیره عملی رزمندگان دوران دفاع مقدس نسخه نجات بخش کشور است.
کد خبر: ۹۱۸۰۱۶۲
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی در آئین تجلیل از سربازان نمونه این سپاه با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ملت ایران عزت و افتخاربخشید و هیچ دشمنی نمی تواند این عزت نشات گرفته از عاشورا را از ملت ایران بگیرد.

وی اضافه کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با ابتکار و خلاقیت ناممکن‌ها را ممکن ساختند و اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را به استکبار و دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب نشان دادند.

حجت الاسلام طالعی افزود: در دفاع مقدس کشورها زیادی دست به دست هم دادند تا انقلاب را سرنگون کنند اما جوانان این مرز و بوم تربیت یافته با فرهنگ عاشورا و الگو گرفته از سرور و سالار شهیدان در مقابل دنیا ایستادگی و مقاومت کردند و وجبی از خاک کشور  را از دست ندادند.

وی ادامه داد: همین فرهنگ و تفکر حسینی و انقلابی رزمندگان به پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر استکبار و از جمله گروه های تکفیری و نیروهای متجاوز سعودی شد و این تفکر برای مقابله با استکبار و زورگویان باید حفظ و ترویج شود.

حجت الاسلام طالعی با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی عرصه ها بزرگترین و پیچیده ترین فناوری ها را در اختیار داریم گفت: باید به آینده کشور و جوانان این مرز و بوم اسلامی اعتماد و ایمان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سیره عملی رزمندگان دوران دفاع مقدس نسخه نجات بخش کشورمان است افزود: باید با مولفه تربیت انسانی، الهی و اجتماعی در جبهه فرهنگی در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

حجت الاسلام طالعی در بخش دیگر سخنان خود هفته دفاع مقدس را فرصت مغتنمي دانست و اظهارداشت: براي آشنا شدن با سیره و فرهنگ شهادت هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است تا بتوانیم در گام دوم انقلاب مقدمات تمدن اسلامی را بهتر و دقیق تر برداریم و این الگوی ناب را به سراسر ملت های آزاده مسلمانان دنیا معرفی و تبیین کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار