خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین دژ:

ملت ایران امروز انقلابی تر از گذشته هستند

امام جمعه شاهین دژ گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی امروز انقلابی تر از گذشته هستند.
کد خبر: ۹۱۸۰۱۴۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، حجت الاسلام حسین فصیح نیا امروز در آئین تجلیل از خانواده های معظم شهدا، بازنشستگان، جهادگران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی خوشبختانه امروز در مقایسه با گذشته انقلابی تر هستند.

وی بر لزوم تکریم پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و بازخوانی رشادت ها و ایثار آنان تاکید کرد و گفت: این عزیزان در تنگناترین دوران ظلم و ستیز دشمنان اسلام علیه ایران لباس رزم بر تن کردند و چشم خود را بر متاع دنیوی بستند و عاشقانه در حالی که به امام زمان خود لبیک گفتند در میدان نبرد حاضر شدند و جانانه بر دشمن تاختند و این امنیت پایدار امروز کشور ما مدیون ایثار شهدا و رزمندگان است.

وی گفت: امروز الحمدالله شاهد حضور بی نظیر مردم در عرصه های مختلف و برنامه های فرهنگی هستیم و این نشان از انقلابی بودن ملت غیور است.

این مسوول ادامه داد: فرزندان برومند این ملت از بدو پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی تاکنون، در مقام دفاع از ولایت بر خاستند و از دین خود نیز دفاع کردند.

وی افزود: شما فرماندهان و بازنشستگان نیازی به تجلیل ندارید چون عمل به تکلیف کردید و رضایت پروردگار و ائمه اطهار (ع)  را کسب کردید.

و امروز نیز سرافراز هستید چراکه دین خود را به رهبری و مملکت ادا کرده اید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار