شاه ولی در یادواره لاله های اسمانی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

ایران قدرتمندترین،امن ترین و ازادی خواه ترین کشور دنیاست

شاه ولی در یادواره لاله های اسمانی پایگاه نفیسه حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با تصریح اینکه ایران قدرتمندترین،امن ترین و ازادی خواه ترین کشور دنیاست افزود:ما این نعمت ها را مرهون خون شهدا هستیم .
کد خبر: ۹۱۸۰۰۷۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، یادواره لاله های آسمانی پایگاه نفیسه حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در حسینیه اهرستان یزد برگزار گردید.
"شاه ولی" در این مراسم با تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با بازگویی خاطره ای مبنی بر همین موضوع اذعان داشت:تمامی افرادی که در میهمانی شهدا شرکت می کنند همگی از طرف شهدا دعوت شده اند.
وی در ادامه با بیان لزوم تشکر و قدردانی از دیگران در برابر کاری که برای ما انجام داده اند به عنوان یک صفت اخلاقی پسندیده تصریح کرد:دویست و سی هزار خانواده, فرزندان و پاره تن خود را برای این کشور فدا نموده اند. حالا وظیفه ما چیست؟اگر مادر شهید از شما درباره توانایی تربیت چنین فرزندانی سوال نمود ما چه جواب قاطعی را در برابر انها و شهدا می توانیم داشته باشیم؟
این راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه شرکت در مجلس شهدا باعث سنگینی رسالت افراد هم می شود به بیان خاطراتی از حماسه افرینی های رزمندگان در جنگ تحمیلی عراق پرداخت.
وی در ادامه با تصریح اینکه ایران قدرتمندترین,امن ترین و ازادیخواه ترین کشور دنیاست .افزود:ما این نعمت ها را مرهون خون شهدا هستیم .شهدایی که در رفتن به جبهه براین باور بودند که "چه بکشیم چه کشته شویم ما در جنگ پیروز هستیم."
شهدا با پیروی از نائب امام زمان (عج) خود امام خمینی (رحمه ا...) و با تاسی از ائمه اطهار و اباعبدالله الحسین (ع) بدون هیچگونه باکی در از دست دادن عمر و زندگی خود در جبهه می جنگیدند.
سخنران یادواره در ادامه با اشاره به اینکه جنگ ما جنگ ایران و عراق نبوده است یک جنگ جهانی بود اظهار داشت: تنها هدف رزمندگان ما این بود که حتی یک وجب از خاک ایران هم دست دشمن نیفتد و این هدف نیزتحقق یافت.
تقدیر و تشکر از خانواده محترم شهدای محله اهرستان ,اجرای گروه سرود لاله های اسمانی پایگاه معصومه(س) حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد ,مداحی و توسل به حضرت رقیه (س) نیز از دیگر برنامه های اجرایی این یادواره بود.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات
آخرین اخبار