خبرهای داغ:
با سخنرانی جانشین سپاه شاهرود،

نشست بصیرتی در واحد پیشگام تبیان شاهرود+ تصاویر

نشست بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت واحد پیشگام تبیان حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود با سخنرانی جانشین سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۰۰۵۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار احمد حسین پور در نشست بصیرتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در دبیرستان دوره دوم تبیان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با اشاره به دوران دفاع مقدس و مقاومت دست خالی ملت ایران در برابر استکبار جهانی با سردستگی عراق اظهار کرد: آمریکا با استفاده از جاه طلبی و قدرت طلبی صدام او را برای حمله به ایران اجیر کرد و به خیال خام خود می‌خواستند یک هفته‌ای ایران را بگیرند، اما هشت سال این جنگ تحمیلی طول کشید و شکست برای مستکبران عالم رقم خورد.
وی با بیان اینکه شاخص‌های شهدایی که در برابر عالم کفر ایستادند توکل به خدا و ایمان به وعده‌های الهی و صبر و استقامت و ولایت مداری بود افزود: امروز شما دانش آموزان که در بیانیه گام دوم انقلاب ادامه دهنده راه شهدا و تحقق بخش اهداف عالیه نظام هستید باید به مکتب شهدا تأسی و با قدرت ایمان و اراده و کسب علم و دانش و بصیرت برای ارتقا همه‌جانبه کشور گام بردارید و موفقیت‌های امروز ما مرهون ایثار و مجاهدت رزمندگان و جانبازان و ایثارگران و خون شهداست که باید از آن پاسداری نماییم.
جانشین سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به جنگ نرم دشمن و استفاده از فضای مجازی برای نفوذ در کشور و افکار و اعتقادات نسل جوان بر هوشیاری و بصیرت و مراقبت از خود در برابر این نهاد این با شناخت این فضا و ارتقا سواد رسانه‌ای تاکید کرد.
این مراسم به همت واحد پیشگام تبیان حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها