خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین گفت: هرجا که نیاز باشد، نیروهای انقلاب باید پای کار باشند
کد خبر: ۹۱۸۰۰۳۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، اولین جشنواره سراسری مالک اشتر (تجلیل از بسیجیان نمونه) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) صبح روز یک شنبه با حضور سردار نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت، فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، فرماندار شهرستان قزوین، بخشدار مرکزی و مسوولان شهری اقبالیه در مرکز کانون رشد نوجوانان شهر قزوین برگزار شد.

 

 زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرو وسالار شهیدان اباعبدالله وگرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان و شهیدان نمونه های مالک اشتر های زمانه می باشند و وظیفه امروز ما این است که ادامه دهنده این راه باشیم و نگذاریم یاد وخاطره شهدا در جامعه از بین برود.

 

وی با اشاره به ضرورت داشتن زمان شناسی هر فرد، گفت: در هر کجا که نیاز باشد باید نیرو های انقلابی پای کار باشند روزی در عراق و سوریه یک روز در کردستان و امروز نیز مقابله با جنگ نرم دشمن است.

 

اصل بیگی در خاتمه عنوان کرد: همه بسیجیان باید مالک اشتر را الگوی خود قرار دهند که صفاتی از جمله ولایت پذیری، شجاعت وفدایی امام شدن از صفات برجسته این شخصیت بود،  و انشالله ما نیز اینگونه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها