روایتگر دوران دفاع مقدس گفت: متولیان فرهنگی باید تلاش کنند تا فرهنگ دفاع مقدس را به طور کامل برای جوانان تبیین کرده و به آن‌ها انتقال دهند.
کد خبر: ۹۱۸۰۰۱۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
سردار محمد احمدیان در گفتگو با خبرنگار بسیج در رشت با تاکید بر لزوم بررسی ابعاد گوناگون دفاع مقدس اظهار داشت: متولیان فرهنگی باید تلاش کنند تا فرهنگ دفاع مقدس را به طور کامل برای جوانان تبیین کرده و به آن‌ها انتقال دهند.

روایتگر دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه وقایع دفاع مقدس به قدری عجیب است گاهی باورناپذیر می‌شود تصریح کرد: متولیان فرهنگی و راویان دفاع مقدس باید ابتدا خودشان دفاع مقدس را باور کرده و سپس آن را به جامعه منتقل کنند.

احمدیان امام‌شناسی را یکی ویژگی‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: ترویج فرهنگ امام‌شناسی لازمه امروز جامعه ما است.

وی با بیان اینکه زمان‌شناسی یکی دیگر از ویژگی‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است خاطرنشان کرد: امروز همه ما باید وظیفه خودمان نسبت به زمانه موجود را بدانیم و به آن عمل کنیم.

روایتگر دوران دفاع مقدس تکلیف‌محوری را یکی دیگر از ویژگی‌های لازم در جامعه امروز دانست و گفت: امروز ما باید به هر قیمتی به وظیفه خودمان عمل کنیم و در این مسیر ثبات قدم داشته باشیم.
 

انتهای پیام/
ارسال نظرات