گلباران و غبارروبی مزار شهدای گمنام در ماهدشت و محمد شهر

با فرارسیدن هفته دفاع مقدس نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجیان , پاسداران با حضور در مزار شهدای محمد شهر وماهدشت و قرائت زیارت عاشورای امام حسین (ع) با آرمان های شهدا ، جانبازان و ایثارگران تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۹۱۸۰۰۱۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،  با فرارسیدن هفته دفاع مقدس نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیجیان , پاسداران با حضور در مزار شهدای محمد شهر وماهدشت و قرائت زیارت عاشورای امام حسین (ع) با آرمان های شهدا ، جانبازان و ایثارگران تجدید پیمان کردند.

گلباران مزار شهداء در محمد شهر و ماهدشت با حضور سرهنگ پاسدارعلی کوه خیل  فرمانده ناحیه جواد الائمه (ع)  و جمعی از معاونت های ناحیه و بسیجیان ناحیه جوادالائمه(ع) در ششمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد . گفتنی است همزمان با غبار روبی مزار شهدا زیارت عاشورا نیز برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فرهاد رضا زاده  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت : امیدواریم طوری عمل نماییم که روح شهدا و امام شهدا آن ابر مردی که تمام داشته های خود را وقف اسلام کرد از ما راضی باشد.

وی در ادامه وظیفه امروز ما را در قبال رهبری عزیز امت پیروی خالصانه از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بدون هیچ کم و کاستی و بدون هیچ افراط و تفریطی دانسته و بیان داشت : اگر در راه خدا استقامت داشته و دنبال احیای آنچه را که خدا به آن امر کرده باشیم که مهم ترین این اوامر نماز است خداوند ما را در این مسیر نصرت و یاری خواهد نمود چرا که این وعده الهی است و خداوند خلف وعده نخواهد کرد.

 

خبرنگار بسیجی: سید آبادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار