مشاورفرماندهی کل قوا در بابل:

دشمن به دنبال حذف نظام اسلامی است/ اجازه دست درازی به حریم مرزی کشور را به دشمنان نمی‌دهیم

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی با تصریح بر این مطلب که دشمن به دنبال حذف نظام اسلامی است، اضافه کرد: دشمن در تلاش است تا به افکارعمومی بگوید برای استقلال طلبی باید هزینه گزافی پرداخت کنند.
کد خبر: ۹۱۸۰۰۰۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران سردارحسین دهقان  مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح ظهر امروز یکشنبه هفتم مهرماه در همایش نکوداشت پیشکسوتان  و رزمندگان دفاع مقدس در شهرستان بابل  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: امروزه جامعه نیاز به احیای فرهنگ ایثار و شهادت دارد چرا که روحیه شهادت طلبی رمز موفقیت ملت ایران در دوران دفاع مقدس بود.

سردار دهقان با تصریح بر اینکه پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس نباید اجازه کمرنگ شدن ارزش و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه را بدهند، تاکید کرد: ما زیر بار برخی بداخلاقی‌های صورت گرفته که سبب ایجاد جراحت بر افکار عمومی شده، نخواهیم رفت و  با تجربه دفاع مقدس مردانه در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنیم.

مشاور فرماندهی کل قوا با اشاره به رونمایی از سردیس سردار شهید سجودی تصریح کرد: اسطوره‌های دوران دفاع مقدس شهدا هستند و نباید بگذاریم به دست فراموشی سپرده شوند.

سردار دهقان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کرامت انسانی در ادبیات غرب جایگاهی ندارد، افزود: غربی‌ها برای کرامت انسانی حقی قائل نیستند و این با اصول و آرمان انقلاب اسلامی کاملا فرق دارد.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی با تصریح بر این مطلب که دشمن به دنبال حذف نظام اسلامی است، اضافه کرد: دشمن در تلاش است تا به افکارعمومی بگوید برای استقلال طلبی باید هزینه گزافی پرداخت کنند.

سردار دهقان در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس با بیان این مطلب که دشمن درصدد است تا نسخه غلط خود را مبنی بر اینکه ایدئولوژی مذهبی دوره اش تمام شده و دیگر در دنیا کارایی ندارد، گفت:  هدف دشمن این است تا به مردم ایران القا کند دوره انقلابی بودن تمام شده و در حال حاضر دوره عرفی بودن مطرح است.

وزیر سابق دفاع در ادامه به نقش مردم و جوانان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال تحمیل حصر‌های مختلف بر کشور و گرفتن ظرفیت‌ها است تا جوانان در راه استقلال و آزادی کشور گام برندارند.

سردار دهقان با تاکید بر اینکه ملت ایران زیر بار هر ذلتی نخواهد رفت و تسلیم هیچ زورگویی نخواهد شد، خاطر نشان کرد: ایران نیازی به دلسوزی دشمنان ندارند و باید بدانند ملت بزرگ ایران در مقابل هر تجاوزی درس بزرگی به متجاوزمی دهند.

 
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار