فرمانده سپاه ناحیه مقداد مشهد در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه ناحیه مقداد مشهد انسجام جبهه مقاومت را از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست.
کد خبر: ۹۱۷۹۹۶۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
سرهنگ پاسدار محمد ترشیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  در این ایامی که عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه السلام است شور و شعور حسینی با مردم ما عجین شده و این ایام مصادف شد با سالگرد حماسه هشت سال دفاع مقدس که اتفاقی مقدس است.

وی گفت: این نظام تا کنون مراحل و سختی‌ها و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته و در کنار این موارد معجزات و برکات زیادی را داشته است که از جمله آن همین انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی است که با رهبری یک عالم فرهیخته مردم انقلابی ما شور و شعور حسینی را در هم آمیختند و این انقلاب را بنا کردند.

ترشیزی ادامه داد: مجموعه هشت سال دفاع مقدس خود از معجزات و برکات انقلاب بود که در آن ۲۲۰ هزار شهید تقدیم اسلام کردیم و اگر بخواهیم خاطرات و گفته‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های آنان را گرد آوری کنیم دائره المعارفی عظیم شکل خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از برکات عصر حاضر همین پیاده روی باشکوه اربعین است که حدود ۲۵ میلیون نفر از مردم سراسر عالم در این حضور جهانی شرکت می‌کنند و با امنیت کامل این حماسه بزرگ را به نمایش میگذارند و همگی پای کار امام حسین (ع) می‌آیند.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد مشهد در پایان گفت: از دیگر برکات و معجزات عصر حاضر روی کارآمدن جبهه مقاومت و انسجام این جبهه در منطقه است که باعث غرور تمامی مجاهدان و مظلومان سراسر عالم شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها