مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی تاکید کرد: بانوان ایران اسلامی باید با رفتار و حرکت زینبی بیانگر عاشورای حسینی باشند.
کد خبر: ۹۱۷۹۹۵۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یوسفعلیزاده صبح امروز در همایش «واژه‌های تسبیح» که ویژه بانوان خادمیار و خانواده شهدا در رواق حضرت زهرا(س) برگزار شد، با بیان اینکه نقش زنان در میدان دفاع از انقلاب بسیار موثر بود، گفت: ارز‌ش‌های اسلامی میراث امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب است، لذا همه ما باید در راستای حفظ این ارزش‌ها تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بهره گیری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس ضروری است، افزود: بانوان ایران اسلامی باید با رفتار و حرکت زینبی بیانگر عاشورای حسینی باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز کربلا‌های جبهه مقاومت در پیش روی ماست، اظهار کرد: ما باید با تبعیت از ولایت فقیه و ترویج معنویت و اخلاق در بین جوانان در میدان جهاد با دشمنان دین مبارزه کنیم و در این مسیر ثابت قدم باشیم.

گفتنی است، در این همایش فاطمه عبادی بانوی هنرمند ایرانی با نقاشی با شن دو طرح با موضوع امام هشتم (ع) و نقش زنان در دفاع مقدس را به حاضرین ارائه داد. وی که برگزیده مسابقه عصر جدید است، با هنر زیبای خود حاضران در برنامه را به وجد آورد.

قرائت آیاتی از قرآن کریم، اجرای گروه سرود آوای رضوان و برگزاری مسابقه کتابخوانی اوسنه گوهرشاد از جمله برنامه‌های اجرایی در گردهمایی بزرگ بانوان و دختران مشهدالرضا (ع) بود که به میزبانی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها