نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس بیان داشت: قدرت برتر سرزمین نیست بلکه منطق، فکر و مغز جامعه است.
کد خبر: ۹۱۷۹۹۳۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس نشست سیاسی فرهنگی، با حضور پر شور فرهنگیان در حسینیه رزمندگان اسلام توسط کانون بسیج فرهنگیان با سخنرانی سردار کریمی (قدوسی) نماینده مردم مشهد و کلات برگزار شد.

جواد کریمی اظهار داشت: ۴ سال سند افتخاری میدان عملی دفاع مقدس سند بزرگ و پر افتخاری است و هیچگونه سند متحرک بر علیه ایران نیست.

وی بیان داشت: علت حفظ و تداوم انقلاب حضور بسیجیان در صحنه هاست. امروز آل سعود فقط نسبت به ایران حرف زیادی می‌زند وگرنه در منطقه همه کشور‌ها حامی و طرفدار ایران هستند. مقتدا صدر رئیس جیش المهدی با حمایتی که از ایران داشته اند و تاثیر ایران بر گروه مقتدا صدر بود که حتی دشمن نتوانست برای یک لحظه به شهرک صدر نفوذ کند. دشمن تلاش می‌کرد عراق را از تفکر شیعه و ایران دور کند اما برعکس شد. شورای حزب الله تصمیم می‌گیرند در صورت حمله نظامی به ایران با تمام توان از ایران حمایت کنند. با وجود تهدیدات داخلی وخارجی صلابت ایران روز به روز بیشتر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: حمله به آرمکو به صورت مستند ار سرزمین یمن صورت گرفته، اما آن‌ها بدون دلیل ایران را متهم می‌کنند. 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه همه عظمت و پیروزی‌های کشورمان از تدابیر رهبر حکیمانه می‌باشد، گفت: در این شش ماه ورق کاملا بر گشته و کاملا سال گشایش است نهال مشکلات گفتمان مقاومت در ایران و منطقه شکل گرفته است. مقام معظم رهبری نگذاشتند بحث مذاکره و عدم مذاکره باعث دو قطبی شدن کشور شود  و هم اکنون چرخ اقتصاد راه می‌افتد واموال غارت شده بر می‌گردد و سطح صادرات به همسایگان بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: جریان انقلابی است که این کشور را اداره می‌کند. در سال ۸۸ حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) آمدند به نامزد‌های معترض اتمام حجت کردند که از طریق قانون وارد عمل شوید نه فتنه.

وی اظهار کرد: جلیقه زرد‌های فرانسوی پیام دادند که ما متاثر از فرهنگ ایران هستیم. آرامکو ۷ لایه دفاعی و امنیتی داشته که همه این لایه‌ها از بین رفته است و روزانه ۵ میلیون بشکه نفت عربستان قطع شد و کارشناسان گفته اند حداقل تا ۶ ماه آرامکو به جریان نمی‌افتد.

وی با بیان اینکه قدرت برتر سرزمین نیست بلکه منطق و فکر و مغزیک انسان کامل است، گفت: آقای پوتین که به نصف جهان تسلط دارد دستور میدهد در دفترش یک مترجم فارسی زبان بگذارد و سخنان رهبری ایران را بلافاصله ترجمه و در اختیار او بگذارد، چون او بر این باور است که رهبری ایران دورغ نمی‌گوید، تکراری صحبت نمی‌کند، پیش بینی هایش درست است. 

کریمی در پایان گفت: حضرت امام (ره) همان اوایل فرمودند بشارت می‌دهم که شما این انقلاب را با دستان خود تحویل صاحب اصلی اش خواهید داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها