خبرهای داغ:
فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع): لشکر 14 امام حسین (ع) با شهادت 27 تن از یارانش در منطقه مرزی گام دوم انقلاب را عملی کرد.
کد خبر: ۹۱۷۹۹۲۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،  سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور صبح امروز در مراسم بازگشت رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) از مأموریت مرزی جنوب شرق کشور و تجدید بیعت با مقام شامخ شهیدان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بزرگداشت دفاع و ایستادگی و هفته‌ای پر خیر و برکت است. خداوند در قرآن کریم می‌فرماید پاداش جهاد و وفای به عهد بهشت برین است.

وی با تقدیر و تشکر از رشادت‌های رزمندگان لشکر مقدس 14 امام حسین (ع) در 3 سال گذشته در مأموریت جنوب شرق کشور تصریح کرد: انقلاب اسلامی در قله افتخارات دنیا ایستاده و فرمایشات مقام معظم رهبری در چند سال اخیر ریشه در ایستادگی دارد و مقاومت رمز پیروزی است.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: رزمندگان سپاه اسلام بر این موضوع تأکید دارند و بر اساس روحیه جهادی پیش می‌روند و نهادینه شدن روحیه جهادی حلال مشکلات در کشور و پیشرفت‌های کشور و انقلاب اسلامی در دنیا بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: منطقه جنوب شرق یکی از سخت‌ترین مناطق مرزی کشور است و بیشترین حمایت‌های مادی از سوی دشمن به گروهک‌های تروریستی در این منطقه انجام شده و رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) اجازه ورود این گروهک‌ها را به کشور ندادند.

هاشمی پور بیان کرد: لشکر 14 امام حسین (ع) با شهادت 27 تن از یارانش در منطقه مرزی گام دوم انقلاب را عملی کرد، گروهک‌های تروریستی لحظه‌ای برای ورود به کشور دریغ نمی‌کردند و در اوج نامردی و پستی عملیات کور تروریستی را در عمق 400کیلومتری مرز ایران و پاکستان و با حمایت مادی و معنوی غربی‌ها و عربستان انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها