سردار کهنسال در یادواره شهدای روستای ریکنده قائم شهر گفت:کوچکترین اشتباه آمریکا در تنگه هرمز منجر به نابودی پایگاه های نظامی آنها می شود.
کد خبر: ۹۱۷۹۹۲۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،‍سردار کهنسال از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای روستای ریکنده قائم شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس با اشاره به مصائب بر پیامبران الهی و ائمه معصومین گفت: نبرد بین طاغوتیان و ظالمان با بندگان و موحدان الهی در تاریخ آمده و در جهان معاصر نیز این تضاد و دشمنی توسط دنیای استکباری علیه انقلاب اسلامی در حال انجام است.

سردار کهنسال در ادامه ایران اسلامی را  کانون جبهه مقاومت جهان اسلام  دانست و افزود:توفیقات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بعنوان و پیروزی های مستمر رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه و لبنان و عراق از برکت وجود شهدا است که با تاسی به سالار شهیدان زمینه های پیشرفت و تعالی مسلمانان و ضعف و زبونی دشمنان در منطقه و جهان را در پی داشت.

این فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس  با اشاره به ناتوانی جبهه کفر در مقابله با جبهه مقاومت ، اضافه کرد:سرنگونی پهپاد امریکائی توسط ایران  نمونه ای از تحقیر تکنولوژی پیچیده امریکا بعنوان قدرت برتر نظامی جهان بود.

سردار کهنسال با تصریح براینکه آمریکایی که ادعای اربابی جهان را دارد امروز جرات ندارد ناوهای خودرا در تنگه هرمز بیاورد، تاکید کرد:آمریکا به خوبی می داند با کنترل تمام مراکز فرماندهی اش توسط ایران کوچکترین اشتباه آنها نابودی تمام پایگاه ها نظامی و ناوهای آنها در منطقه را بدنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها