خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: جمهوری اسلامی ضربه متقابل را به خباثت‌های دشمن وارد می‌کند و رزمندگان لشکر مقدس امام حسین (ع) باید با حفظ آمادگی خود آماده ماموریت‌های بعدی باشند‌.
کد خبر: ۹۱۷۹۹۱۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا صبح امروز در مراسم بازگشت رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) از ماموریت جنوب شرق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از همراهی و پشتیبانی خانواده‌های رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) تقدیر و تشکر داریم، رزمندگان این یگان عملیاتی مجاهدت‌های فراوانی در ماموریت خود انجام دادند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری و امام راحل به عظمت سپاه اشاره فراوانی داشتند و در شرایط‌ مختلف و جنگ با صدام سپاه پیش قدم شد و در صحنه‌های مختلف جنگ سخت و جنگ نرم سپاه وارد صحنه شده است. امروز همه دنیا از جمهوری اسلامی ایران در نابودی داعش و گروه‌های تروریستی متشکر هستند و اوج خباثت و دشمنی را در ابتدای سال جدید می‌دانیم که سپاه را به عنوان تروریست نامیدند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بیان کرد: در زمان سیل نیز سپاه توانمندی خود را برای کمک به مردم سیل زده به کار بست و این در حالی است که سپاه مورد حمله و تهاجم دشمن قرار دارد و همواره در حال انجام ماموریت‌های مختلف است.

وی بیان کرد: دشمن روی خانواده ها سرمایه‌گذاری بسیار زیادی کرده است تا ملت از انقلاب اسلامی نا امید شوند و آن چیزی که ما را در امان می‌دارد قناعت و بردباری و توکل به خداوند است.

سردار فدا گفت: دوری از خانواده و حفاظت از مرزهای کشور ارزان و به راحتی به دست نیامده است و خدمت در نظام جمهوری اسلامی از منزلت بسیار بالایی برخوردار است. باید سعی و تلاش خود را افزایش دهید تا تجربه خود در ماموریت مرزی را ثبت و ضبط کنید.

وی تصریح کرد: در طول جنگ و انقلاب و دفاع مقدس 230 هزار شهید تقدیم نظام شده است که یک دهم شهدا در اصفهان هستند و بیشترین جانباز بالای 25درصد و بیشترین شهدای روحانی از آن استان اصفهان است. 70 درصد پرسنل سپاه استان اصفهان در زمان جنگ به شهادت رسیدند و آوازه لشکر مقدس امام حسین (ع) در دنیا پیچیده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ضربه متقابل را به خباثت‌های دشمن وارد می‌کند و رزمندگان لشکر مقدس امام حسین (ع) باید با حفظ آمادگی خود آماده ماموریت‌های بعدی باشند‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها