فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) ؛

زنده نگهداشتن رشادت های رزمندگان ضامن حفظ وحدت و ایستادگی در برابر نظام سلطه است

سرهنگ پاسدار علی کوه خیل گفت: ارزش‌هاي دفاع مقدس بخشي از ارزش هاي اجتماعي در جامعه اسلامي محسوب مي‌شوند و حال با گذشت زمان ، اهميت حفظ آنها مسئله‌اي اجتماعي است. در جامعه ما ارزش‌هاي معنوي و فرهنگي دفاع مقدس به سطح ارزش اجتماعي ارتقا يافته‌است.
کد خبر: ۹۱۷۹۹۰۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع)  با حضور در دو مدرسه محمد شهر  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس به بیان مطالبی پرداختند.

سرهنگ پاسدار علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع)  در مدرسه دخترانه ابتدایی معاد در محمد شهر اظهار داشت: زنده نگهداشتن رشادت های رزمندگان ضامن حفظ وحدت و ایستادگی در برابر نظام سلطه است.

زنده نگهداشتن رشادت های رزمندگان ضامن حفظ وحدت و ایستادگی در برابر نظام سلطه است

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) سرهنگ پاسدار علی کوه خیل افزود: باید در مقابل زیاده خواهی ها ی استکبار و سلطه جهانی ایستاد و شهدا مقاومت در مقابل با دشمنان را با حرکت در خط ولایت برای همگان مشخص کردند.


فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) با بیان اینکه رشادت رزمندگان اسلام و شهدا و آرمان های انقلاب در دل و جان هر ایرانی حک شده است ،گفت: دشمنان امروز از ترفندهای پیچیده تر از دوران جنگ تحمیلی در پوشش جنگ نرم وارد مبارزه با ایران شده اند.

سرهنگ پاسدار علی کوه خیل از ملت ایران به عنوان سربازان ولایت و مردمی انقلابی یاد کرد و خاطرنشان ساخت: تا زمانی که فرزندان این مردم در بسیج ، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی مشغول خدمت هستند اجازه نخواهند داد حتی یک وجب از خاک وطن به دست دشمن بیفتد.

مسئولیت ما امانت داری از خون شهداست

سرهنگ پاسدار علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) درهنرستان فنی و حرفه ای پسرانه توفقیان  محمد شهر بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر امروز ایران اسلامی امن ترین کشور در منطقه است به برکت خون شهدا و مدافعان حرمی است که دشمن را فراتر ازمرزها سرجای خود نشاندند.

زنده نگهداشتن رشادت های رزمندگان ضامن حفظ وحدت و ایستادگی در برابر نظام سلطه است

علی کوه خیل افزود: حركت و جهت گيري نهادهاي تربيتي به سمتي باشد كه مدعيان اين ارزشها ، خود نمونه و الگوي عيني ارزشها و تجسم واقعي آنها باشند به گونه‌اي كه نسل جديدي كه جنگ را نديده و نمي شناسد ، بتواند بسياري از جاذبه‌هاي معنوي دوران جنگ را يافته و الگوبرداري كند.

وی گفت: امام خمینی (ره) حركت فرهنگي‌ را سامان داد كه ضمن هدايت جامعه به سوي تحول فرهنگي آن را ازتمامي آسيب‌هاي موجود فرهنگي اجتماعي حفظ نمود. پس بايد دقت كنيم و بدانيم كه نبايد اقتدار فرهنگي خود را دستكم بگيريم، بدانيم چه داريم و چگونه بايد از سرمايه‌هاي فكري فرهنگي خود استفاده كنيم

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با ایجاد جنگ روانی اقتصادی در صدد صدمه زدن به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند ،گفت: باید با روحیه جهادی و انقلابی و با همدلی و همکاری برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کرد .

سرهنگ پاسدار علی کوه خیل با اشاره به اینکه 8 سال دفاع مقدس نشان داد که می شود با روحیه جهادی و تفکر بسیجی سخت ترین شرایط اقتصادی را پشت سر گذاشت گفت: امروز هم با تفکر بسیجی می شود از صحنه های سخت آن هم با الگو گرفتن از تجربیات 8 سال دفاع مقدس از گردنه های حساس اقتصادی گذر کرد.

 

 

خبرنگار افتخاری : بسیجی سید آبادی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار