خبرهای داغ:
در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح شد:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز خوشبختانه تفکر بسیجی به دنیا صادر شده است، گفت: تفکر بسیجی در سطح بین الملل خود را قوی نشان داده که موجب نگرانی دشمنان و امنیت خاطر اهل ایمان شده است.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۵۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئولین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه اظهار داشت: امروز چه در سطح کشور چه جهان جایگاه تفکر بسیجی بر دوست و دشمن واضح است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز خوشبختانه تفکر بسیجی به دنیا صادر شده، گفت:  تفکر بسیجی در سطح بین الملل خود را قوی نشان داده که موجب نگرانی دشمنان و امنیت خاطر اهل ایمان شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای بسیج، تصریح کرد: از اولین روز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل، بسیج در تمام عرصه ها از میدان های دفاع مقدس گرفته تا سازندگی، معیشت و رفع محرومیت یک تفکر کار ساز است که در طول 40 سال خود را نشان داده است.

  آیت اللله عبادی عنوان کرد: در کنار انواع تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم تفکر بسیجی یک مطلب مهم وجود دارد، ادامه داد: باید در مجموعه بسیج تلاش شود تا در قالب یک سیستم کارشناسی شده و نظامند هر بسیجی بتواند با انجام یک کار زیر ساختی ظرف یک سال یک فرد معمولی را از نظر فکری و شخصیتی همگون خود کند و باعث حضور او در میدان های فعالیت بسیج شود.

وی با بیان اینکه بسیج تنها مختص قشر خاصی نیست و تفکر بسیجی در همه جا هست، ادامه داد: نگرانی امروز ما از فضای مجازی است که از برون مرزها یک فرد دینی را بی دین می کنند لذا شما بسیجیان در مقابل می توانید با دست پر در صحنه حاضر شوید و یک فرد بی دین را با نفوذ در اندیشه او دین دار و مذهبی کنید.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه حضور فیزیکی و در صحنه بسیجیان می تواند تاثیر مهمی در پیشبرد برنامه و اهداف داشته باشد، گفت: شما در مراسم مذهبی اربعین شاهد هستید که حضور میلیونی جمعیت چه تاثیر و بازتاب مهمی در اندیشه و افکار مردم جهان دارد که از هر قلم و بیانی گویا تر است.

 سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین در این دیدار اظهار داشت: ارزنده ترین و ارزشمندترین ثمره ی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی  محرومیت زدایی و توجه به اقشار کم برخوردار است.

 وی عنوان کرد: همان طور که می دانید نگین خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی ایران توجه به مناطق و مردم محروم کشور است که همواره مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید ویژه‌ای دارند.

وی رهنمودهای نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی را در اجرای برنامه های محرومیت زدایی استان مهم دانست و گفت: لذا در عرصه سازندگی و همچنین حضور موثرتر سازمان بسیج مستضعفین بهره‌مندی از رهنمودها و نکات ارزنده نماینده ولی فقیه استان خراسان جنوبی حائز اهمیت است که این رهنمودهای معظم له توشه ای برای آخرت و زندگی ابدی ما خواهد بود و همچنین نکات ارزنده ای را برای برنامه ریزان و خدمتگزاران در عرصه محرومیت زدایی را به ارمغان می آورد.

  محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور در این دیداربا اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی مردم ولایتمداری هستند، گفت: استان خراسان جنوبی در کنار همه محرومیت هایی که دارد از ظرفیت بزرگی برخوردار است و آن سرمایه های اجتماعی و انسانی است.

وی با بیان اینکه 6 پدر علم جهان از خراسان جنوبی هستند، ادامه داد: همچنین در مباحث ارزشی، حضور نیرو اکثر نیروها و فرماندهان کشوری و لشکری که در سطح ملی و بین اللمل از کشور دفاع می کنند از سرمایه های این استان هستند.

زهرایی ادامه داد:  بخش دیگر ظرفیت استان مربوط به محصولات استراتژیک آن همچون زعفران، عناب و زرشک است که با وجود اینکه اخیر در دیگر استان ها نیز تولید می شود اما از نظر کیفیت در دنیا حرف اول را می زند.

وی با بیان اینکه برخی از روستاهای خراسان حنوبی به دلیل خشکسالی و کم آبی خالی از سکنه هستند ادامه داد: این استان از معادن زیر زمینی خاص و غنی برخوردار است که اخیر با همگرایی و هم افزایی روی ریل توسعه افتادیم.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری به جهادگران، تصریح کرد: این پیام یک فصل جدیدی از فعالیت و توسعه حرکت های جهادی است.

زهرایی با اشاره به دو مطالبه مهم رهبری از جهادگران گفت: گسترش فعالیت های بسیجی و جهادی  جهادگران به لحاظ کمی و کیفی  از جمله ایشان از جهادگران است همچنین  ایشان بر گسترش تفکر بسیجی تاکید کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از اردوهای جهادی به عنوان جهاد موفق یاد کردند، افزود:  ایشان معتقد بودند که  با این همه کار که در اردوهای جهادی انجام می شود اما متاسفانه این جهاد موفق هنرمندانه منعکس نشده که لازم است با آموزش این کار و اقدامات بزرگ به خوبی نشان داده شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها