سردار فدوی در گفتگو با اصحاب رسانه:
سردار فدوی با بیان اینکه محور وحدت در طول انقلاب اسلامی وجود داشته است و باید ادامه دار باشد، گفت : وحدت سدی محکم در برابر نفوذ دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۵۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه همایش استانی نکوداشت پیشکسوتان جهاد، مقاومت و شهادت دفاع مقدس استان سمنان در گفتگو با اصحاب رسانه با بیان اینکه عنایت خداوند همیشه به اتحاد و وحدت مردم است گفت : هر چه اتحاد و وحدت بیشتر باشد عنایت خداوند نیز بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه محور وحدت در طول انقلاب اسلامی وجود داشته است و باید ادامه دار باشد گفت : وحدت سدی محکم در برابر نفوذ دشمنان است.

سردار فدوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همان اسلام است تصریح کرد : ندای انقلاب اسلامی نیز همان ندایی است که پیامبر خاتم (ص) داده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از مردم یمن مسلمان هستند و قسمت اعظمشان را شیعیان تشکیل می دهند گفت : مردم یمن مردمی قانع هستند و کسانی که قانع باشند ثروتمندترین مردم عالم هستند.

وی با واکنش به حملات اخیر یمنی‌ها به مواضعی در عربستان و غافلگیری رژیم آل سعود گفت : صنعت نظامی‌ یمنی‌ها باوجود تحریم‌ها و فشارها موضوعیت پیدا خواهد کرد و این امر را می‌توان از امروز به‌وضوح دید.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بهره هوشی مردم یمن نیز بسیار بالا است افزود : مردم یمن در حال حاضر به قدرت بازدارندگی دست یافتند و اگر دشمن علیه این کشور اقدامی کند با جواب سخت مردم این کشور روبه رو می شود و این کشور در آینده نیز از لحاظ قدرت در کل منطقه مطرح می شود.

سردار فدوی در پاسخ به سؤالی درباره عملیات شب گذشته یمنی‌ها در عربستان تصریح کرد : این عملیات مارا به یاد فتح خرمشهر و عملیات فتح المبین می‌اندازد چراکه در آن هفت هزار سرباز آل سعود اسیر شدند و ضربه سختی به آنان وارد شد.

وی در پایان خاطراتی نیز از شهید شوکت پور و شهید شاطری بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها