خبرهای داغ:
مدیر تربیت و آموزش سپاه اردستان گفت: در کارها باید جهادی و انقلابی عمل کنیم و روشنگری را در دستور کار قرار دهید تا گام دوم انقلاب را درست اجرا کنیم تا اقتدار و امنیت در راستای استقامت ملت ایران و منطقه جواب داده است.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۵۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، حجت الاسلام هادی جلالی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع پاسداران بازنشسته سپاه اردستان اظهار داشت: پیام عاشورا توسط حضرت سجاد(ع) و حضرت زینب(س) به تمام عالمیان رسانده شد و همه متوجه شدند که در واقعه کربلا چه گذشته است.

وی افزود: افرادی که حضرت امام حسین(ع) را به شهادت رساندند به ظاهر اسلام را قبول داشتند اما در باطن اینگونه نبودند و بی بصیرتی،  آنها را از اسلام دور کرده بود.

مدیر تربیت و آموزش سپاه اردستان گفت: زمانه به شکلی رقم می خورد که باید شمر و یزید زمان خود را بشناسیم و کاری نکنیم که تاریخ کربلا دوباره تکرار شود.

وی ابراز داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نگذارید خاطرات جنگ فراموش شود، وظیفه پیشکسوتان جهاد و شهادت است تا این ارزشها را به نسل جوان انتقال دهند.

جلالی بیان داشت: مدافعان حرم با الگو گیری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پیام عاشورا را به کل دنیا مخابره کردند. تمام دنیا در رساندن ادوات سبک و سنگین عراق را تجهیز کردند تا در برابر ایرانی که با دست خالی دفاع می کرد بایستد، اما دفاع مقدس ما همه الگوی خود را از عاشورا داشت و نهایتا پیروز میدان شدیم.

وی با بیان اینکه ۳۹ سال از شروع جنگ می گذرد و باید دلاوری رزمندگان گفته شود افزود: ضمن بیان خاطرات جنگ برای جوانان باید بصیرت افزایی را به آنان انتقال دهیم.

جلالی بیان داشت: برداشتن نام شهیدان از معابر به این جهت است تا نام جهاد و شهادت از بین برود و آن را زیر سوال ببرند که همه از بی بصیرت مسئولان این امر است.

مدیر تربیت و آموزش سپاه اردستان تصریح کرد: در کارها باید جهادی و انقلابی عمل کنیم و روشنگری را در دستور کار قرار دهید تا گام دوم انقلاب را درست اجرا کنیم تا اقتدار و امنیت در راستای استقامت ملت ایران و منطقه جواب داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها