مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان با بیان اینکه شهدا تصویری زیبا از ملت ایران را به دنیا نشان دادند، گفت: همه ما در مقابل شهدا و آرمانهای شهدا مسئول هستیم.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۵۰
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی در واحد صدرا فارسان برگزار شد.

در این برنامه نماینده ولی فقیه در سپاه فارسان ضمن تبريک هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره شهداي نظام مقدس جمهوري اسلامي بيان داشت: بايد قدر امنيت و عزت کنونی ايران اسلامی را بدانيم و با تقويت پايه‌هاي وحدت و انسجام در جامعه به مقابله با توطئه‌هاي دشمنان بپردازيم.
وی در ادامه گفت: امروزه جبهه استکبار هم دلی و اتحاد ما را هدف قرار داده اند اما هر زمانی که ملت ايران پشت سر ولايت و رهبری باشند ناممکن‌ترين کارها عملی می شود.

وی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم در فکر ضربه زدن به‌نظام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی در پایان عنوان کرد: امروز مردم ما تا پای جان پای انقلاب و آرمانها ایستاده اند و نه تنها انقلاب خود را حفظ کرده اند بلکه توانسته اند آنرا به سایر کشورها نیز صادر کنند و صدای انقلاب را به گوش دیگران برسانند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت ایجاد شده و دیگر هیچ کشوری جرات تعرض به ما را نخواهد داشت. هم اکنون موقع آن است که با مدیریت جهادی و تلاش مضاعف و استفاده از ظرفیت های داخلی ایران عزیز به اوج اقتدار برسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان با بیان اینکه شهدا تصویری زیبا از ملت ایران را به دنیا نشان دادند، گفت: همه ما در مقابل شهدا و آرمانهای شهدا مسئول هستیم و در پیشگاه خدا باید پاسخگوی اعمال خود و میزان پایبندی به خون پاک شهدا باشیم.

ارسال نظرات