خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خراسان‌جنوبی عنوان کرد:

افتتاح سراسری 526 پروژه محرومیت‌ زدایی در خراسان‌ جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی گفت: از 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی سراسر کشور سهم استان خراسان‌جنوبی 750 پروژه بوده که امروز 526 پروژه همزمان با سراسر کشور افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۳۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در آیین افتتاح سراسری 6250 پروژه زودبازده عام‌المنفعه، اظهار کرد: امروز به لطف خداوند برنامه ما برنامه محرومیت‌زدایی است که امید است برای استان ما مایه خیر و برکت باشد.

 

وی افزود: در سطح استان ستاد محرومیت‌زدایی با حضور مدیران کل و دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده و هم‌افزایی بسیار خوبی در خصوص خدمت رسانی، معیشت و برنامه‌هایی از جمله تهیه جهیزیه بوده است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام تصریح کرد: همچنین بین نهادها، تشکل‌های مردمی و خیریه‌ها هم‌افزایی خوبی به وجود آمده و طی جلسات مکرر، کارها تقسیم‌بندی شده تا امکانات به طور مناسب توزیع شود.

 

سردار قاسمی با بیان این‌که در مجموعه سپاه نیز 4 رده سپاه کار سازندگی، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی را انجام می‌دهند، عنوان کرد: الحمدلله این همراهمی و هم‌افزایی در مجموعه سپاه برای خدمات رسانی ساماندهی شده است.

 

وی با بیان این‌که 253 گروه جهادی در طول سال در مناطق هدف حضور پیدا می‌کنند، بیان کرد: استان خراسان‌جنوبی هر ساله میزبان گروه‌های جهادی زیادی از سراسر کشور به ویژه دانشگاه تهران است که از این حیث افتخار می‌کنیم که میزبان و خدمتگذار گروه‌های جهادی داخل و خارج استان هستیم.

 

فرمانده سپاه خراسان‌جنوبی با بیان این‌که 203 گروه جهادی در سه ماهه تابستان امسال به مناطق هدف اعزام شدند، متذکر شد: 22 گروه دانشجویی، 23 گروه بسیج جامعه زنان، 26 گروه دانش‌آموزی، 10 گروه جامعه پزشکی، 50 گروه بسیج محلات سه روزه، 28 گروه بسیج محلات هفت روزه، 29 گروه بسیج محلات ده روزه، بسیج پیشکسوتان، بسیج کارکنان اداری، بسیج تجار و بسیج مهندسین گروه‌های جهادی خود را به مناطق هدف اعزام کردند.

 

سردار قاسمی با بیان این‌که در حوزه صندوق‌های معیشتی قرض‌الحسنه پیشرفت بسیار خوبی داشتیم، گفت: بیش از 305 صندوق قرض‌الحسنه را راه‌اندازی کرده‌ایم و این کار همچنان ادامه دارد و در صدد افزایش آن هستیم.

 

وی با بیان این‌که در حوزه اشتعال‌زایی هماهنگی خوبی با استانداری و نهادهای مربوطه انجام شده است، یادآور شد: در سنوات گذشته در وام‌های توسعه روستایی و در حال حاضر در شناسایی روستاهای هدف و مناطق کم‌برخوردار همکاری خوبی با مجموعه‌های مختلف داریم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی افزود: همچنین مجموعه بسیج سازندگی در خصوص اشتغال‌زایی کارهای خوبی را انجام داده است.

 

سردار قاسمی در خصوص افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، گفت: از 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی سراسر کشور سهمیه استان خراسان‌جنوبی 750 پروژه بوده که امروز 526 پروژه همزمان با سراسر کشور افتتاح خواهد شد.

 

سردار قاسمی با بیان این‌که ان‌شاءالله افتتاح این پروژه‌ها برای مردم خراسان جنوبی پر از خیر و برکت باشد، ادامه داد: امید است بتوانیم در ادامه این مسیر تکلیف خود را بهتر انجام دهیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها