خبرهای داغ:
نجف آباد
امام جمعه نجف آباد در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نجف آباد
حجت الاسلام حسناتی گفت: بنای خدا این است که جامعه را در مقابل سختی ها امتحان کند و به جامعه درجات دهد.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۲۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور بسیجیان، نیروهای لشگری و کشوری، امام جمعه شهرستان، فرمانده لشگر۸ نجف اشرف، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، شهردار، فرماندار و رییس دادگستری نجفآباد به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج نجفآباد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی امام جمعه نجف آباد در این مراسم گفت: انبیایی در تاریخ بودند که انسان های مومن در کنار آنها ایستادند و آن انسان های مومن سست نشدند، در مقابل توطئه ها کمر خم نکردند و انبیاء را با مقاومت خود یاری کردند تا محبوب خدا شدند.

وی با اشاره به 2 بال امدادهای غیبی و یاری مومنین بیان کرد: همه کارها دست خود خداست و خداوند با یک عنایت همه ظالمان را در یک لحظه نابود کند.  بنای خدا این است که جامعه را در مقابل سختی ها امتحان کند و به جامعه درجات دهد.

امام جمعه نجف آباد بیان کرد: در همه جای تاریخ و قرآن داستان حق و باطل و اهل حق و اهل باطل بیان شده است  مهم این است که حسین (علیه السلام) را یاری کنیم، تا آخر در رکاب او باشیم، شهید شویم و اگر شهید نشدیم امام سجاد و زینب کبرا (سلام الله علیهما) را یاری کنیم و با این کاروان حرکت کنیم.

حجت السلام حسناتی در ادامه گفت: ما در یک جنگ بی رحمانه بین المللی هستیم که همه با همه امکانات علیه ما بسیج شدند. شاید تعداد و امکانات ما نسبت به همه دنیا کم باشد، اما خدای سبحان وعده داده است: ((كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ)) و به اذن خداوند در طول تاریخ این گروههای کم بر حق پیروز شدند و به لطف خدا ان شاءالله که امدادهای الهی ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار