فرزند شهید شیرودی با اشاره به اینکه سناریوی حذف شهدا از معابر از پیش تعیین شده است که توسط یک عده از مسئولین بی‌تعهد به نظام اسلامی، در حال اجراست تاکید کرد: باید با آن برخورد جدی شود.
کد خبر: ۹۱۷۹۸۰۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آناهیتا شیرودی فرزند شهید علی‌اکبر شیرودی طی گفت و گویی در واکنش به حذف نام یا عنوان شهید از معابر، اظهار داشت: برخی می‌گویند که این اتفاق عمدی نبوده است در حالی به نظر من نمی‌تواند یک نفر تصمیم‌گیرنده و تعیین‌کننده باشد. قطعا گروهی برای این کار فکر و آن را اجرایی کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: وقتی اتفاقی در کشور رخ می‌دهد و موضوع رسانه‌ای می‌شود یا مطالبه‌گری صورت می‌گیرد، مسئول مربوطه اعلام می‌کند که از این کار بی‌اطلاع بوده و اگر می‌دانست حتما مانع انجام کار می‌شد. در حالی که مسئول هر کاری، باید ناظر بر اجرای کار باشد.

فرزند شهید شیرودی افزود: در وضعیتی که باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم، شاهد حذف نام آن‌ها از معابر هستیم. جامعه امروز ما هر چه عزت دارد از فداکاری و جانفشانی شهداست. ما نباید فراموش کنیم که برای این آرامش و امنیت چه تعداد از جوانان خود را از دست داده‌ایم، چه تعداد از خانواده‌ها بی‌سرپرست و چه تعداد از فرزندان این وطن یتیم شده‌اند. ما برای این امنیت بهای سنگینی پرداخت کرده‌ایم.  

وی در پایان با اشاره به اینکه سناریوی حذف شهدا از پیش تعیین‌ شده است که توسط یک عده از مسئولین بی‌تعهد به نظام اسلامی، در حال اجراست ، تاکید کرد:باید با آن برخورد جدی شود./دفاع پرس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها