خبرهای داغ:
ظریف بی شک سینه چاک مذاکره با آمریکا بود،با خنده های معروف و قدم زدن با شیطان خطوط قرمز را درنوردید تا جایی که هاشمی به شکستن تابوی مذاکره با آمریکا اشاره کرد
کد خبر: ۹۱۷۹۷۹۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

پس از اینکه کشور توسط دارو دسته نیویورکی ها به دو قطب موافق و مخالف برجام تقسیم شد، کابینه دولت و اصلاح طلبان و برخی از اصولگرایان با اعتماد به نفس به نوازش منتقدان پرداختند و  کار به جایی رسیده بود که منتقد توسط تیم برجام به تمسخر گرفته شدند.

یادمان نرفته که آقای روحانی به عنوان رییس جمهور نقش اصلی در این بازی را داشت و با سخنان تاریخی خود گفت؛ شما بلدید با دنیا صحبت کنید؟شما اصلا زبان دنیا را بلدید؟کاسبان تحریم! می خواهید تحریم ها برگردد؟ تحریم ها برنمی گرد!!(سوت و کف هورا).

وقتی این سخنان را می شنیدم با نوشتن مقالات متعدد به خطر برجام برای زیاده خواهی آمریکا مطالبی را گوشزد کردم.
بسیاری با افراطی خواندن و کاسب تحریم نامیدن اینجانب از شوق در پوست خود نمی گنجیدند.

به هرحال گذشت و این بار با خروج آمریکا از برجام باز هم انقلاب را متهم کردند، در این بازی تحریم ها چند برابر دولت گذشته برگشت، فشار تورمی و رکود بیداد کرد اما هنوز برجام مانده بود و روحش!!

اصلا قرار بود برجام امضا شود تا هر تحریمی علیه ایران وضع شد بهانه ای باشد که بگویند ارتباطی به برجام ندارد و کاملا قانونی بپذیریم!! برجام با دروغ شروع شد، کسی قرار نبود منتفع شود جز عده ای که کل نگرانی آنها دلار،پاسپورت ایرانی، زنان در ورزشگاه، حقوق شهروندی بود.

ظریف بی شک سینه چاک مذاکره با آمریکا بود،با خنده های معروف و قدم زدن با شیطان خطوط قرمز را درنوردید تا جایی که هاشمی به شکستن تابوی مذاکره با آمریکا اشاره کرد.

موجی از شادی در بین مردم به راه افتاد که همان وقت مقاله ای در خصوص چمبرلن و داستان برجام نوشتم و اشاره کردم هرملتی با وعده آمریکا رقصید جوی خون فقر و فلاکت و حقارت را تا نهایت تجربه کرد.


اما درس از تاریخ و فهم آن برای لیبرالها سخت بود. در مسلک غربزده ها هر مولفه قدرت عامل بدبختی ملت است زیرا اربابان چشم آبی را عصبانی می کنند پس برای آرامش خاطر آنها باید مدارا کرد.

موشکی،هسته ای،نانو و سایر علوم عامل بدبختی ملت و تحریم هاست. ظریف هم از این قاعده مستثنی نبود هرچند عده ای خواستند وی را به قدری بزرگ کنند که گویا یک نابغه تمام عیار در مذاکرات است اما حقیقت چیز دیگریست.
محدودیت های بی سابقه علیه مقامات ایرانی و وزیر امورخارجه، رییس جمهور در تاریخ انقلاب بی سابقه بوده است. از اینکه برای عیادت از نماینده ایران در بیمارستان حق ندارد از محدوده ۵۰۰متری خارج شود حاصل همان اعتماد بی جا و قدم زنان با جان کری می باشد.

از اینکه تحقیر وزیر خارجه در نیویورک صورت گرفت هیچ کس خوشحال نیست اما انتظار پاسخ کوبنده از دستگاه دیپلماسی وجود دارد. همه از ظریف در برابر شیطان حمایت خواهیم کرد اگر جماعت لیبرال به جای حمله به دشمن نقش غضنفر را در لیگ جهانی بازی نکنند.

با اینکه ظریف زبان می داند، جلیلی بیانیه می خواند، احمدی نژاد هیچ نمی داند، ولایتی با میتران قهوه می خورد، چیزی که هیچ کس نمی داند نگاه واقع بینانه رهبر انقلاب به آینده اعتماد به آمریکا که مغفول ماند. رهبر انقلاب هوشمندترین دیپلمات انقلابی دنیاست.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها