خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه همه رده های سپاه باید در صحنه باشند، گفت: باید تمام پروژه های محرومیت زدایی سپاه بین رده های مختلف بسیج و سپاه توزیع شود تا زودتر به نتیجه برسد.
کد خبر: ۹۱۷۹۷۴۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و مشاور فرمانده سپاه صبح امروز در مراسم افتتاح سراسری 6 هزار و  250  پروژه زوده بازده و عام المنفه در بیرجند، اظهار داشت: کار باید به گونه ای باشد که رضایت مردم را بدست آوریم.

وی با بیان اینکه اکثر پروژه ها در زمینه بهداشت، کشاورزی،  ساخت مساجد، تعمیر مدارس، آبرسانی ها و مرمت مزار شهدا و راه های روستایی و اشتغال است، افزود: اقدامات انجام شده قابلیت ارائه آمار و ارقام را ندارد و در بحث های غیر عمرانی تهیه جهیزیه، سبد معیشتی کمک به بیماران صعب العلاج و کمک به بد سرپرست ها و بی سرپرست ها از جمله پروژه های محرومیت زدا سپاه  است.

سردار حزنی عنوان کرد: فرمانده کل سپاه  پاسداران نظرشان بر این است که همه رده های داخل سپاه باید ضمن  انجام  ماموریت خود، کاری برای مردم انجام دهند و لذا باید به همه کسانی که در سپاه هستند ماموریت داده شود.

 دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه  با بیان اینکه همه سپاه باید در صحنه باشند، افزود:  تمام رده های درمانی ، آموزشی، لوژستیکی ها و مهمات نیز باید کاری برای مردم انجام دهند.

وی از مسئولین سپاه در خراسان جنوبی خواست تا پروژه ها  محرومیت زدایی در کل استان بین رده های سپاه توزیع شود، گفت:  باید تقسیم بندی ها بین گروه های جهادی، قرارگاه ثامن الائمه و رده های سپاه تقسیم شود که این امر بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

سردار حزنی  با بیان برای تکمیل طرح کرامت در خراسان جنوبی 490 میلیون تومان  نیاز است، تصریح کرد: کارهای خوبی به سرعت  در حال انجام است که  از جمله آنها  امسال پروزه های آبرسانی، اشتغالزایی، مسکن محرومین، امنیت غذایی وآبخیزداری، استخر ذخیره آب و احیای قنوات و چاه ها است.

 سردار حزنی در پایان گفت: از کلیه کسانی که در استان به مردم منفعت می رسانند و زمینه اشتغال و کار را برای مردم فراهم و از مشکلات و محرومیت مردم کم کنند، همچنین از فرمانداری ها، استانداری، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و نیروی زمینی سپاه، قرارگاه ثامن الائمه ، سپاه انصار الرضا (ع) بسیج سازندگی  خراسان جنوبی  و گروه های جهادی تشکر می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها