خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

اشاعه فرهنگ جهادی در جامعه عامل پیروزی در مقابل دشمن

سردار قاسمی گفت : عزت و هویت هر جامعه ای به مجاهدان آن جامعه بستگی دارد و فرهنگ جهادی و جهادگری ، فرهنگ اولیای دین است و امروز جهاد ما آمیخته با جهاد عاشوراست.
کد خبر: ۹۱۷۹۶۸۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در اجتماع بزرگ رزمندگان شهرستان طبس گفت : دفاع همچنان باقی است.و روزی جبهه نظامی بود و امروزه جبهه اقتصادی و فرهنگی است و بحمد الله تا کنون به خوبی ایستادگی کردیم.

وی افزود : دفاع در زمان دفاع مقدس یک تکلیف و واجب کفایی بود و خداروشکر در آن زمان ملت عزیز ما کلام امام را لبیک گفتند و دشمن را به شکست کشاندند.آنچه که در دفاع مقدس ما را پیروز کرد توکل، توسل، ایمان و ولایت پذیری در رزمندگان بود.

سردار قاسمی خاطر نشان کرد : عزت و هویت هر جامعه ای به مجاهدان آن جامعه بستگی دارد و فرهنگ جهادی و جهادگری ، فرهنگ اولیای دین است و امروز جهاد ما آمیخته با جهاد عاشوراست.فرهنگ جهادی بی قانونی ،سختی کشیدن و تندروی نیست بلکه فرهنگ جهادی یعنی عزت و سربلندی در مقابل دشمن.و در طول انقلاب هر جا که جهادی اقدام کردیم موفق بوده ایم و هر جامعه ای جهادی عمل نکند ذلیل خواهد بود.

وی تاکید کرد : عده ای می گویند بیایید سازش کنیم زیرا که هزینه ی آن کمتر است ولی به گفته رهبر انقلاب مقاومت در مقابل دشمن یقینا کم هزینه تر است. ملت ما در این قضیه ایستادگی کرد و این باعث یک سیلی بر صورت دشمنان شد و این مقاومت برای ما هزینه کمتری دارد تا این که بخواهیم سازش کنیم زیرا که سازش علاوه بر هزینه برای ما همراه با ذلت خواهد بود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت : امروز اگر ما در زمینه اقتصاد ،جهادی عمل کنیم و یقینا در این زمینه هم پیروز خواهیم شد. ما شاهد هستیم زمانی که یک فرد به عنوان رئیس قوه قضائیه روی کار می آید و با مدیریت جهادی وارد عمل می شود ، یک کشور را متحول می کند. اگر ما در زمینه تولید جهادی عمل کنیم و در مقابل کالای ایرانی بخریم و استفاده کنیم و در مدارس خود فرهنگ جهاد و مقاومت را آموزش بدهیم یقینا در این جنگ هم پیروز خواهیم شد.

وی افزود : ما به فرهنگ جهاد انقلابی نیاز داریم و به گفته رهبر انقلاب که گفتند من یک انقلابی ام ،دیپلمات نیستم و اگر تفکر بسیجی بر کشور حاکم شود قطعا طمع و دست دشمنان از این کشور قطع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : ما نباید اجازه بدهیم استقلال کشور به خطر بیفتد واین استقلال باید در تمام زمینه ها حفظ شود و گاهی اوقات کوتاهی در برخی زمینه ها به ما ضربه هایی زد از جمله فرهنگ ما و ما باید با داشتن بصیرت توطئه های دشمنان خود را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار