خبرهای داغ:
نبیل عنوان کرد: تاکنون 3 فقره تسهیلات به مبلغ 11 میلیارد و 200 میلیون تومان در استان قزوین پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۱۷۹۶۵۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست منوچهر حبیبی سرپرست معاون اقتصادی استانداری و با حضور سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان قزوین، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

نبیل، درابتدای این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب 'رونق تولید و مصوبات کارگروه ارائه کرد.

رئیس سازمان صمت همچنین در ادامه از ثبت نام 148 فقره تسهیلات در سامانه بهین یاب رونق تولید در سال 98 با 32 مصوبه خبر داد که تاکنون 3 فقره تسهیلات به مبلغ 11 میلیارد و 200 میلیون تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین همچنین از ثبت نام 294 فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد و گفت: در استان قزوین تاکنون تعداد 33 فقره تسهیلات به مبلغ 84 میلیارد و 900 میلیون تومان پرداخت گردیده است.

مهندس لشگری معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره 18 بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و 138 میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی میباشد که با تحقق آن برای پنج هزار 452 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد .

وی در ادامه گفت: تاکنون 158 فقره درخواست تسهیلات ثبت گردیده است و در همین راستا تاکنون 33 طرح جهت اخذ تسهیلات به مبلغ 268 میلیارد تومان به بانکهای عامل استان معرفی گردیده است که اولین تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره 18 به مبلغ 40 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت:طی هفته گذشته 34 فقره توسط کمیته بررسی مورد بازدید قرار گرفت که 31 مورد موافقت این کمیته قرار گرفت.

شایان ذکر است دراین جلسه در قالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات 2 واحد تولیدی رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها