خبرهای داغ:
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از آغاز به‌کار درمانگاه بیمارستان امیرالمومنین (ع) اسدآباد از 6 مهر ماه برای خدمات‌رسانی به مردم و زائراربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۹۶۱۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷

آغاز به‌کار درمانگاه بیمارستان امیرالمومنین (ع) اسدآبادرضا مخصوصی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین هستیم نیاز به یک مرکز درمانی در بزرگراه کربلا وجود داشت که در این راستا درمانگاهی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) که سابق بر این تعطیل بود از صبح تا ساعت ۲۴ و از روز شنبه  6 مهر ماه در این مرکز آغاز به‌کار می‌کند.

وی تصریح کرد: تمامی امکانات اورژانس در مرکز امیرالمومنین(ع) فراهم و نیروی انسانی نیز پیش‌بینی شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اینکه این گام، قدمی بزرگ برای ساخت بیمارستان جدید امیرالمومنین(ع) است، افزود: وزارتخانه قول مساعد برای اختصاص چند پزشک متخصص در دو ماه آینده را به ما داده است.

وی با بیان اینکه نصب MRI در دیار سیدجمال قطعی است و تا سه ماه آینده این مهم انجام می‌شود، ادامه داد: خوشبختانه قسمت اعظم پول دستگاه MRI پرداخت شده است.

مخصوصی در رابطه با بیمارستان قائم(عج) نیز گفت: محوطه‌سازی این مرکز در حال انجام است اما پیمانکار این پروژه با سرعت کندی کار را پیش می‌برد.

وی گفت: متاسفانه در فضای مجازی مطالب به صورت غیرمنصفانه علیه بیمارستان قائم منتشر می‌شود و این در شرایطی است که بیمارانی که لازم به معاینه توسط پزشک متخصص دارند در کمتر از ۶ ساعت و بیماران اورژانسی در کمتر از یک ساعت توسط پزشک متخصص معاینه می‌شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: فعالیت متخصصین اسدآباد به طور مرتب رصد می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات