در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود از دانش آموزان رتبه اول کشور در رشته های فرهنگی هنری و ورزشی تقدیر شد و مدیر آموزش و پرورش از افزایش ۴۴۳ نفری دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۹۵۲۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن ولایت فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود گزارشی از عملکرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ارائه و کلیپی از موفقیت میزبانی شاهرود در سی اُمین دوره مسابقات دانش آموزی شاهرود که در این کلیپ به تأیید معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش این میزبانی "عالی" و "فراتر از انتظار" توصیف شده است.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود؛ در بخش دوم گزارش خود از افزایش ۴۴۳ نفری دانش آموزان شاهرود در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پروژ‌های مدرسه سازی شاهرود هنوز بهره برداری نرسیده است، اما با ساماندهی فضا‌های موجود این افزایش را به ویژه در دوره ابتدایی مدیریت کردیم.
موسوی در خصوص پروژه‌های مدرسه سازی تصریح کرد: سالی بی نظیر در مدرسه سازی و در آموزش و پرورش شاهرود اتفاق افتاده است و پروژه‌های بزرگی با اعتبارات ملی، استانی و مشارکت خیرین در حال تکمیل است...
وی با اشاره به سرفصل‌های سند تحول بنیادین و رویکرد مدیریت آموزش و پرورش، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه‌های اجرایی و همکاری مسئولین نسبت به تبیین بیانیه گام دوم و تأکید مقام معظم رهبری به نمازخوانی نوجوانان، مصمم هستیم.
موسوی همچنین از انتشار "کتاب "‌تاریخ آموزش و پرورش شاهرود" در آینده‌ای نزدیک خبرداد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود؛ در پایان گزارش خود از مسئولینی که این مدیریت را به ویژه در "مدرسه سازی " همراهی کردند سپاسگزاری نمود و مراتب قدردانی و تشکر خود را نیز از خیرین بزرگوار مدرسه ساز و جامعه فرهنگیان شاهرود در جمع رؤسا ابراز داشت.
در این مراسم با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش و فرمانداری ویژه شاهرود و در جمع رؤسای ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نظامی و انتظامی این شهرستان، از دانش آموزان شاهرودی که رتبه‌های اول کشور را در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برای این مدیریت ارمغان آورده بودند تقدیر و تجلیل شد که این دانش آموزان علی رحیمی در رشته‌های (فیلم/ پرسش مهر ۱۹)، امیر حسین طالبی نیک در رشته اذان، عرفان شکری در شعر، حنانه رجبی در رشته بدمینتون، فاطمه فنایی شاهرودی در رشته بدمینتون، نگار اسلامی در طرح سفیر سلامت دبستان پروین اعتصامی و صدف ابراهیمیان در رشته نقد ادبی بودند.
همچنین از سه نفر از کارمندان نمونه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در سال ۱۳۹۸، مجتبی عزیزی (کارشناس مسئول دوره ابتدایی)، محمد حسین قاسمی (کارشناس مسئول خدمات) و اختر قرغی (کارشناس امور فرهنگی) در جمع رؤسای ادارات و با اهداء لوحی از سوی مهندس احمد خرم (سرپرست محترم فرمانداری ویژه شاهرود) تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها