مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعلام این خبر افزود: در حالی که میانگین رفع خاموشی ها در قراردادهای روشنایی معابر 90 ساعت است، این زمان در حال حاضر به 68 ساعت رسیده است.
کد خبر: ۹۱۷۹۵۰۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی با اشاره به نوسازی روشنایی معابر جاده تهران، تشریح کرد: تعداد 92 پایه فرسوده روشنایی معابر جاده تهران با پایه های 14 متری گالوانیزه تعویض گردیده است.

وی ادامه داد: چراغ های روشنایی معابر خیابان آزادی حدفاصل چهار راه لاله تا میدان حکیم نظامی با چراغ های LED و بازوهای جدید تعویض گردیده است.

کاظمی افزود: با توجه به مشکل مشجر بودن برخی از خیابان های حوزه امور برق گلستان تعداد 110 دستگاه بازوی مشجر تهیه شده و در حال نصب در خیابان های باهنر، انصاری فرد، خیام و قطران می باشد.

وی اضافه کرد: با شروع قراردادهای جدید روشنایی معابر در حال حاضر تعداد خاموشی ها از 8 هزار مورد به 200 مورد کاهش یافته است.

وی در رابطه با خرید تجهیزات روشنایی معابر توسط برق تبریز گفت: تجهیزاتی به ارزش 17 میلیارد ریال خرید شده و لوازم مورد نیاز به میزان کافی در انبار شرکت موجود می باشد.

همچنین وی با اشاره به آموزش مستمر همکاران شاغل در بخش روشنایی معابر، اظهار داشت: تعداد 8 دوره آموزشی برای 30 نفر از همکاران به مدت 480 نفر ساعت در مورد راه اندازی و تنظیم ساعت فرمان های نجومی، چراغ های LED و نحوه ثبت و ارجاع کار در سامانه 121 برگزار شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز افزود: در زمینه استفاده از تکنولوژی های جدید روشنایی معابر با چندین شرکت دانش بنیان در حال رایزنی هستیم که در آینده نتایج آن در اختیار شهروندان محترم قرار خواهد گرفت.

وی در پایان خاطر نشان شد: شهروندان محترم می توانند هر گونه ایراد و اشکال در خصوص روشنایی معابر را به سامانه اتفاقات و حوادث این شرکت به شماره 121 اطلاع دهند تا پس از ثبت در سامانه در اسرع وقت، مورد رسیدگی قرار گیرد.

ارسال نظرات