امام‌جمعه اردکان:

ایستادگی و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس چشم جهانیان را خیره کرد

امام‌جمعه اردکان با اشاره به ناکامی دشمن در جنگ نظامی گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس چشم جهانیان را خیره کرد.
کد خبر: ۹۱۷۹۵۰۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در مراسم صبحگاه نیرو‌های مسلح شهرستان اردکان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای گران‌قدر گفت: شهادت درراه خدا، از بزرگ‌ترین رستگاری و سعادت‌هایی است که یک بنده خدا می‌تواند به آن دست پیدا کند.
وی بابیان اینکه ما به شهدا که به وصال حق رسیدند غبطه می‌خوریم، افزود: گرامی داشت یاد و نام شهدا و هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های آن‌هاست و همچنین فرصتی مغتنم برای تجدید نیرو و کسب انرژی مضاعف برای ادامه راه شهدای عزیز است.
امام‌جمعه اردکان اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس چشم‌های جهانیان را خیره کرد و امروز هرچه ما عزت و امنیت داریم مدیون این زحمات، فداکاری‌ها و ایستادگی‌هاست.
وی افزود: عزت، سعادت و امنیت امروز ملت ایران هم راهی جز مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن و پیمودن همان مسیر شهدا ندارد. دشمنان و مستکبران دنیا بعدازآنکه نتوانستند در میدان جهاد نظامی به نتیجه‌ای برسند امروز دست‌به‌دست هم داده‌اند که با تحریم و فشار‌های اقتصادی ملت ایران را به‌زانو دربیاورند.
حجت‌الاسلام شاکر بابیان این نکته که هر ملتی با اقتدا به اهل‌بیت (علیهم‌السلام) شهادت را افتخار خود بداند شکست‌ناپذیر است، گفت: زنده‌بودن پیام و نام شهدا باعث می‌شود که ملت ایران انرژی بگیرد و در برابر دشمنان کوتاه نیاید و این عزت و سرافرازی روزبه‌روز بیشتر شود.
وی اظهار داشت: شهدای عزیز ما و ملت ما راه امام حسین (علیه‌السلام) و پیام‌آوران عاشورا را ادامه دادند. همه ما در کنار قوه و قدرت نظامی و نیروی جسمی که داریم باید ازنظر معنوی و ایمان هم تقویت بشویم.
امام‌جمعه اردکان گفت: دعا و معنویت، سلاح مؤمن است. اگر همه ما بخواهیم پایمان در میدان رودررویی با دشمن نلغزد و قلب و دلمان نترسد باید از نیروی ایمان و اسلحه دعا هم استفاده کنیم.
وی در پایان گفت: در هرجایی هستیم و هر مسئولیتی داریم باید دائماً یاد و نام شهدا را زنده نگه بداریم و به خود متذکر شویم که وقتی شهدای عزیز را در روز قیامت و روز حساب ملاقات می‌کنیم انشا الله لبخند رضایتشان را از ادامه دادن راهشان و پیروی از ولایت‌فقیه مشاهده کنیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات