به مناسبت هفته دفاع مقدس و به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده معظم شهدا، جمعی از مسؤولین اردکان با خانواده سردار شهید حسن زفاک دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۷۹۵۰۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به مناسبت هفته دفاع مقدس، جمعی از مسئولین شهرستان اردکان با خانواده سردار شهید حسن زفاک دیدار کردند.
شرکت‌کنندگان در این برنامه، یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همچنین ادامه راه شهدای بزرگوار در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کردند.
امام‌جمعه اردکان در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: غبطه به مقام شهدا یکی از جاهایی است که باید غبطه بخوریم و نباید به جایگاه دیگران غبطه و غصه خورد. باید تلاش کنیم که خود را به شهدا برسانیم و راه شهدا را ادامه دهیم.
وی افزود: اگر تقدیر ما نیست که در مسیر شهدا قرار بگیریم در هرجایی هستیم به‌گونه‌ای عمل کنیم که راه شهدا را که امتداد راه انقلاب، امام راحل، حفظ دستاوردهای نظام، ایستادگی در برابر دشمنان، حفظ ارزش‌های اسلامی و تبعیت از ولایت است ادامه دهیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در پایان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است که این اهداف را به خودمان یادآوری کنیم تا خدای‌ناکرده از مسیر شهدا منحرف نشویم.
در این دیدار، خانواده‌ سردار شهید حسن زفاک به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از فرزند شهید خود پرداختند.
لازم به ذکر است که سردار شهید حسن زفاک در تاریخ 19 دی‌ماه 1365 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به‌عنوان فرمانده محور اطلاعات عملیات به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از حدود 9 سال تفحص شد و در تاریخ هفتم مردادماه 1374 با تشییع باشکوه بر روی دستان مردم قدرشناس و ولایتمدار در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد.
گفتنی است که در این برنامه امام‌جمعه، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش‌وپرورش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان و جمعی از ایثارگران حضور داشتند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات